Ga zo ook maar frambozenjelly maken van carvanzevitam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Volgens mij had ie limoenen over, want hij bleef ze er maar bij gooienOmdat ik geen flauw idee had wat ik daar nou toch mee zou moeten doen (denk dat er zeker 30 limoenen in gegooid werden), heb ik ze maar allemaal geraspt en daarna uitgeperst en in van die ijsklontjes zakken gedaan. Ik had nog net geen 2 zakken vol met puur limoensap
Denk dat ik daar maar wat voor ga zoeken dus
Saskiaa_ schreef:Ik heb gister simpele cupcakes gebakken. Recept van Lilly's, maar dan zonder de topping. Daar hadden we niets voor in huis.We hadden ook geen slagroom en vanillestokje, dus konden we geen vanille extract maken. Wat extra melk erdoor gedaan, lekker lang geklopt. Super luchtig zijn ze geworden!
Yasmine schreef:Saskiaa_ schreef:Ik heb gister simpele cupcakes gebakken. Recept van Lilly's, maar dan zonder de topping. Daar hadden we niets voor in huis.We hadden ook geen slagroom en vanillestokje, dus konden we geen vanille extract maken. Wat extra melk erdoor gedaan, lekker lang geklopt. Super luchtig zijn ze geworden!
Vanillestokje kan je makkelijk vervangen door vanillesuiker. Of vanille-extract, dat koop je zo in een flesje in de winkel. Ik gebruik bijna nooit vanillestokjes, veel te duur.