heb ik dankzij dit topic een potje pizza-quick gescoord,helemaal blij,vind ik het dus in ene na al die tijd echt geen vreten...je smaak veranderd dus echt
Van die carvancevitam ijsjes! In n driehoekige verpakking. Je moest ze dan zelf invriezen, die waren super lekker! En Yogho Yogho ijsjes, die mis ik ook!
Jaaaaaa die yogho yogho ijsjes! Daar zat ik laatst ook aan te denken. Die driehoek ijsjes heb ik een aantal weken gekocht bij Lidl. Daar hadden verschillende smaken van.
Vroeger had je van die zakken van Knorr geloof ik met tortelini-soep... Echt superlekker en een makkelijke hap! Zoooo jammer dat die uit het sortiment zijn gehaald!
Ah oke. Zijn die nog n beetje lekker? Want die van carvansevitam waren wel echt super lekker...
Ik vind ze wel lekker.
Nadir
Geplaatst: 11-08-10 12:25
Vroegah had je van die kant en klare pita broodjes waar ham/kaas of alleen kaas in zat. Die kon je in het tostirooster warm maken. Ik weet niet meer hoe het heet maar ze waren echt heerlijk! Kan ze al jaren nergens meer vinden!
Rice Krispies van Kellog's In zo'n blauwe kartonnen doos. De gewone, zonder chocolade eromheen.
Ik zie ze nooit meer.....
MaritBR
Geplaatst: 11-08-10 14:53
In Frankrijk hadden wij van de zomer Coca Cola Sango. Dat is gewoon cola met sinas, en zooooo lekker Helaas heb ik het hier in Nederland niet gezien...