nou, morgen maar eens in deventer kijken, hier hadden ze hem niet bij de blokker
vind trouwens die bakvormen van wilton ook heel, ze lijken me erg fijn..
Laatst bijgewerkt door SuSem op 19-01-10 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Liezel1
Geplaatst: 19-01-10 23:48
Zo, mijn cupcakes zijn af... Dan wel in aangepaste vorm, was eigenlijk gewoon een goed excuus om te oefenen met roosjes en calla's maken voor aankomende vrijdag. Dan ga ik een taart maken met calla's, dus bij deze even geoefend en ik ben er nu een stuk geruster op, ik ben tevreden!!!! Wat mij trouwens opviel: in de webshop hebben ze allerlei tools die je soms helemaal niet nodig hebt, die cutter plunger voor calla's heb je helemaal niet nodig, dat kan met een hart uitsteekvormje net zo goed!
Krijg net een e-mail van Ellen's Cakeshop dat de swirl mat en de broad curve edger tijdelijk niet op voorraad zijn, en ik dus moet wachten.... erg jammer!
Maar de barok figuren krijg ik dan als het goed is wel snel!
Vriendin van me kwam al eens met die methode ja, maar alleen op een iets andere manier (beetje half), dat was dus ook niet echt een succes, maar ik ga er gewoon eens voor zitten en dan lukt het vast wel .
Zo, nu ga ik mijn bed in! Weltrusten en tot morgen!
LetsgoKelly
Geplaatst: 20-01-10 08:52
Goedemorgen! Ah super leuk die Pooh en Knorretje!! Die roosjes zijn inderdaad erg goed gelukt. Moet ik ook eens op gaan oefenen van de week.
[edit] die site is wel handig, lijkt goed te doen zo roosjes maken.
Winnie en Knorretje zijn echt goed gelukt. Het lange neusje was mij ook opgevallen. Mooie roosjes!!! De site had ik al in mijn bookmarks staan, maar heb nog niet kunnen oefenen.
Bloembloem: de foto doet het niet.
Ollie1
Geplaatst: 20-01-10 09:25
mogge, @Lisette, mooie roosjes hoor, ik heb het onlangs anders gedaan, maar die zagen er niet zo mooi uit als die van jou, dat wordt ook weer oefenen .