klinkt een beetje zoals snot
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klinkt een beetje zoals snot
Toch maar weer naar binnen
, maar heb veel contact met lotgenoten die al een plastie hebben gehad. Allemaal problemen gehad, van ontstekingen, inwendige bloedingen, blaren enz.

en aangeizen dat meestal mission impossible is ivm lengte van mouwen enzo, was ik helemaal blij dat ze bij de V&D tegenwoordig mouwen etc langer kunnen maken 

katiavl schreef:Wat is snertklinkt een beetje zoals snot
Het kan bij de één ontsteken en bij de ander niet. Ik hoor juist ook wel goede berichten erover. Ik ken ook iemand die echt een gat in haar borsten had, maar na een paar maanden was het weer helemaal mooi genezen. Was wel iemand die een borstverkleining deed 

harstikke leuk! 

katiavl schreef:Wat is snertklinkt een beetje zoals snot

Wel een paar uitschieters, maar mag wel een keer in het weekend

En Tryggur was superbraaf 

Altijd goed!
Foto's? Van die jas is ook wel handig trouwens joh! Bij mij zijn mouwen ook altijd te kort
Koop dan vaak een maat groter zodat het ook wat breder is bij mn schouders en dan gaat het vaak net met mn mouwen, maar voor 't mooie ist ook niet ideaal 

Wel foto's dan he!! 

Dat voel je wel
En anders meld je instructrice het idd wel
En daarbij, je bent toch aan het afvallen, dus het kan alleen maar beter worden! 
Maar als je het liever niet zegt ook alle respect daarvoor 
Die paaseitjes hea...
Vanavond zullen er nog wel wat drankjes ingaan
En morgen is paps jarig dus taart en toastjes 
Ik geniet er gewoon lekker van
Beter dan een schuldgevoel
en verder sport ik nog wel veel en fanatiek en vind dat nog steeds helemaal leuk ook, dus dat compenseert dan weer een beetje

kan ik ook mooi bepalen hoe laat we naar huis gaan

mouwen zijn idd altijd een drama, bij truien kan ik ze nog opstropen zodat het niet opvalt, maar met een jas is dat een beetje lastig!