Ik ga maandag bellen naar de plastische chirurg voor een informatie afspraak voor mijn borsten en buik. Borsten ben ik niet bang van ben al ervaringsdeskundige , maar heb veel contact met lotgenoten die al een plastie hebben gehad. Allemaal problemen gehad, van ontstekingen, inwendige bloedingen, blaren enz.
Maar goed als ik nu een afspraak maak is het toch voor twee maanden later ofzo Begin er wel bang van te worden
Nou, van mijn keuteldagje komt echt niks terecht Maar ben net uitermate sportief met mams naar Hellevoetsluis gefietst (20 km totaal!) helemaal lekker in het zonnetje In H'voet nog even geshopt, dus ben 2 hempjes, een rokje en een 3/4 broek rijker...die broek is op de 'krimp' gekocht...poosje sporten en dan past ie helemaal goed, hij gaat nu net dicht...hang op dit moment echt tussen maat 42 en 44 in, echt irritant Maar ik heb ook eenz omerjas gescoord vandaag en aangeizen dat meestal mission impossible is ivm lengte van mouwen enzo, was ik helemaal blij dat ze bij de V&D tegenwoordig mouwen etc langer kunnen maken Dus kan mn jas over een week ophalen en dan zijn de mouwen 8 cm langer Helemaal gelukkig
Voor de rest even slecht bijgelezen, maar moet mn kamer ook nog even een beurt geven en dan pannenkoeken bakken dus nog even druk
Veel succes maandag! Lijkt me ook best wel spannend Het kan bij de één ontsteken en bij de ander niet. Ik hoor juist ook wel goede berichten erover. Ik ken ook iemand die echt een gat in haar borsten had, maar na een paar maanden was het weer helemaal mooi genezen. Was wel iemand die een borstverkleining deed
Net heerlijk in het zonnetje gereden En ik ben onder Hanny gekropen (shetlander die echt een hangbuikzwijn is) en ze begint al iets uier te krijgen! In april krijgt ze een veulentje harstikke leuk!
Madeira_
Geplaatst: 21-03-09 17:42
Katja, klinkt idd stom Jammer dat sommige zo kinderachtig zijn.
Noor ik zou mij dan ook schamen Nou zeg maar, je dacht ook dat je veel te zwaar was volgens mij toen je erg weinig woog. Maar je bent natuurlijk vrij en hoeft het niet te zeggen.
Armaris, 1 jaar last van je narcose?? Ow nee he. Ik had het wel na mijn knie operatie, niet na mijn maagband operatie (maagband operatie was een jaar later).
Belsje wat is een eiwitbroodje?
Wendy15 als je niet zo ver weg woonde zou ik graag jouw paardje willen zien Hihi knap paardje is het! Ik weet eigenlijk niet of te ik zwaar ben voor Madeira. Ik denk het ene kant niet, omdat ik volgens instructrice er nog op pas (is ook goud eerlijk) en omdat ik zeg maar goed mee beweeg. Madeir is natuurlijk ook groter dan jouw paardje
Sizzy, wouw wat veel bandages
SaNNeS88 mooie spijkerbroek!
katiavl schreef:
Wat is snert klinkt een beetje zoals snot
Hahahaha
Katia, wens je echt veel succes meissie, ik hoop zo dat je een operatie kan krijgen en dat het vergoed kan worden. Ik duim voor je!
denice, ik ga zo even in je topic spieken
Meiden mijn dagje ga ik is opschrijven.
O: 2 bescuitjes + boter + boterhamworst T: 1 sinasappel L: 1 magere hamburger met ketchup Ik heb fruitsalade (banaan, mandarijn, druiven, sinasappel) gemaakt en beetje ijsberg sla erdoor heen gedaan dat heb ik ook gehad T: 1 chocolade mousse (72 kcal / 306 kJ per 60 gram, dus 1 zo'n cupje wat je eet) A: we eten pannenkoeken. Ik neem er wel 1. T: waterijsje, eventueel nog wat yoghurt met lessini
Maar paulien, Ik ben nu echt heel erg aangekomen. En wil het daarom liever niet zeggen. En ik weet waardoor het komt maandag maar weer is met de dietiste praten.
Belsje
Geplaatst: 21-03-09 19:05
katiavl schreef:
Wat is snert klinkt een beetje zoals snot
Het enige ding dat hollanders echt lekker kunnen maken
Net gezellig gereden met een stalgenootje, was echt heelijk En Tryggur was superbraaf Zo ff eten en dan douchen en omkleden, zin in vanavond
Katia: Spannend hoor! Is het omdat je veel afgevallen bent dat je het overtollige vel laat weghalen zeg maar of begrijp ik het verkeerd?
Ingrid: Lekker actief en flink geshopt dus Altijd goed! Foto's? Van die jas is ook wel handig trouwens joh! Bij mij zijn mouwen ook altijd te kort Koop dan vaak een maat groter zodat het ook wat breder is bij mn schouders en dan gaat het vaak net met mn mouwen, maar voor 't mooie ist ook niet ideaal
Denice: Ik ga zo even in het topic kijken!
Mloei: Ooooh wat leuk een veulentje!! Wel foto's dan he!!
Paulien: Je mag altijd een keer langskomen hoor, maar is idd wel beetje ver Je merkt snel genoeg als je te zwaar zou zijn hoor Dat voel je wel En anders meld je instructrice het idd wel En daarbij, je bent toch aan het afvallen, dus het kan alleen maar beter worden!
Noor: Je hoeft je hier niet te schamen he Maar als je het liever niet zegt ook alle respect daarvoor
Hier gaat het met het gezonde eten nog steeds baggerslecht Die paaseitjes hea... Vanavond zullen er nog wel wat drankjes ingaan En morgen is paps jarig dus taart en toastjes Maar ik weet gewoon dat het me nu toch even niet lukt, dus heb ook geen zin om van mezelf te gaan balen Ik geniet er gewoon lekker van Beter dan een schuldgevoel en verder sport ik nog wel veel en fanatiek en vind dat nog steeds helemaal leuk ook, dus dat compenseert dan weer een beetje
Wendy inderdaad overtollig vel en wiil beginnen met mijn buik en borsten. Maar heb het wel wat geromantiseerd nu ik echte verhalen hoor. Maar ik maak de afspraak ook omdat ik wat gerustgesteld wil worden, want ik weet niet zeker of hij ook buikwandplastie doe. En hem vertrouw ik volledig, maar moet er toch terecht voor mijn borsten.
Heb een tekening gemaakt hoe het zit sinds foto geen goed idee is. Als jullie hem willen zien moet je het maar zeggen.
Groot gelijk dat je even geniet hoor Wendy! Ik heb bij oma vanmorgen ook een aantal paaseitjes op, maar ach, met die 20 km fietsen er ook wel weer afgekregen
Armaris, veel plezier!
Lekker pizza, Katia!
En Wendy, foto's komen miss. nog wel mouwen zijn idd altijd een drama, bij truien kan ik ze nog opstropen zodat het niet opvalt, maar met een jas is dat een beetje lastig! Ben wel benieuwd hoe ze die mouwen gaan verlengen, kijken wat ik ervoor terug krijg Als het niet mooi is mogen ze hem mooi houden