Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Zo Annetje dat is vervelend.. hoe heb je die opgelopen??
LotteAnna schreef:Een goede morgen!!
Planning:
o: magere yoghurt met cruesli
t:- (gesport)
l: 2 volkoren boterhammen; 1 met tomaat, komkommer en gerookte kip, 1 met pindakaas
2 plakjes ontbijtkoek met light boter, beker optimel, kleine appel
t: nectarine of banaan
a: met jc
LotteAnna schreef:Een goede morgen!!
Planning:
o: magere yoghurt met cruesli
t:- (gesport)
l: 2 volkoren boterhammen; 1 met tomaat, komkommer en gerookte kip, 1 met pindakaas
2 plakjes ontbijtkoek met light boter, beker optimel, kleine appel
t: nectarine, banaan en cup a soup
a: met jc
Ilse schreef:Goedemorgen!
Paardrijden ging gisteren ondanks de volle buik onwijs lekker. Hij was ietwat vrolijk en heeft mij een paar proberen te lanceren maar tevergeefs, hij moest nog harder aan het werk en hij ging zowaar gewéldig lopen.
Man ik voelde me nu echt net Anky, heb de hele tijd ook doorkunnen zitten dus die buikspieren zijn weer flink getrained.
O: Grote kom Fruit n Fiber met magere melk, Yakult light
T: -
L: Tosti van 2 volkorenboterhammen met 20+ kaas en ham, beetje ketchup
T: Halve papaya en een flesje Knorr Vie
D: Nog onbekend
Citaat:Planning:
o: magere melk met allbran (laat, ben weer lekker vrij)
l: salade met olijven komkommer en tomaten en dressing
t: twee kiwi's
a: volkoren pasta met tomatensaus, ei en courgette
Citaat:Kaneel? Veel vet? Pepers?
Riëtte schreef:IK heb last van een spastisch dikke darm, kan idd erg pijnlijk zijn!
Mocht je het vaker krijgen (maar danminder hevig) dan zou je je huisarts om medicatie kunnen vragen (als het dat ook is tenminste), zijn in elk geval 2 middelen die je kunt proberen. Ik ben er bij mezelf achter gekomen dat ik regelmatiger moet eten, meer op vaste tijdstippen. En dan nog, met bv stress speelt het meer op, ook als ik ongesteld ben krijg ik nog regelmatig aanvallen. Ik ben nu van de medicatie af, maar vind het prettig te weten dat er iets is eventueel.