Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 00:38

Heej jullie typen er wel op los zeg!! Ik zit nou een weekendje in FLorida en jaaaaaaaaa hoor dan REGENT het hier!!! Gisteren beetje fout uit eten gewest, frietjes met biefstuk en het moest op van mezelf, ik klapte zowat!!! Toen kregen we in de supermarkt nog ijs aangeboden, GRATIS, ja als echte Nederlanders laat je dat niet schieten hahaha! Maar vandaag weer braaf. We gaan zo eten en dan neem ik gewoon baked potatoe en stuk gegrilde steak en groente, das weer braaf toch???

Ik ben btw bij Goddess op bezoek van bokt. Zij ziet ook in de US voor haar stage!!!!!

Doei en tot dinsdag/woensdag dan ben ik er weer uitgebreid!!!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 01:17

Dat ligt aan de steaksauce en de boter op de groente en de baked potatoe Haha! (als in: Hoe maken wij Amerikanen van een gezonde maaltijd een carb/vet/caloriebom?) *LOL*

Ik ben vanmorgen op mijn fiets gestapt naar de sportschool (15 min) en het was al 34 graden ofzo... toen een kwartier stairmaster gedaan en een kwartier crosstrainer, vervolgens een uur piltes - en dat veel tegen (of mee, tis hoe je het bekijkt Haha! ) want er was bijna niemand dus ik had priveles plus een nieuwe lerares die dacht: Haar laten we even zweten (dat deed ik al, na 3 kwartier cardio...) Dus nog een uur gepilatest en toen teruggefiest, berg op. Pfffff...

Vandaag op:
Oatmeal met melk en lijnzaad
glas tomatensap, glas grapefruitsap,
twee roggebroodjes met turkeybologna
twee cheesesticks, 1 sf ff fudgesickle (orionneke die moet je eens proberen. HeerlijK!!)
halve salade met appel bij Panera Bread plus halve Focaccio met turkey and swiss.

En ik heb het boek van David Kirsch gekocht!! Dat ga ik morgen doornemen. Heb al twee nieuwe sportoutfits gehaald dus ik ben er helemaal klaar voor Haha!

(en bij het kleding passen in de express paste ik vandaag een 6 en een 4. Dat is geloof ik maatje 36 in NL?)

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 08:49

pppff gewoon een dikke vette kilo aangekomen met die barbeque..
maar goed, dat was te verwachten

Net weer een half uurtje hardgelopen, extra vroeg m'n bed uit gekomen Tong uitsteken want straks met 30 graden ga ik echt niet sporten, dan ga ik dood denk ik Knipoog

Nouja, vandaag ga ik weer supergoed m'n best doen..

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:05

Laura schreef:

(en bij het kleding passen in de express paste ik vandaag een 6 en een 4. Dat is geloof ik maatje 36 in NL?)

Hoe staat amerika als afkorting in die matentabel dan? Ik heb een broek maat 36 maar er staat alleen UK en dan maat 10
Maar iets van USA staat er niet in Tong uitsteken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:16

Afbeelding

Haha, dit plaatje Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:22

Hahaha Tong uitsteken
Tja, jammer dat het in het echt ook zo gaat, eten terwijl je eigenlijk niet wil Scheve mond

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:40

idd, helaas Scheve mond
Ga me ook proberen in te houden vandaag, begin alvast met hardlopen (zometeen)
En dan misschien strakjes nog eventjes fietsen
Vanmiddag heb ik namelijk een verjaardag en ik hóóp maar dat we niet weer gaan BBQ-en.
Wat kan ik daar het verstandigst nemen?
Was nl. ook bijna een kilo aangekomen van die BBQ Bloos

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:45

Gewoon geen chips en nootjes pakken en proberen 'gezond' te drinken sowieso denk ik.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 09:54

Mja, dat probeer ik ook, heb ik gister ook gedaan maar toch iets te veel stokbrood genomen geloof ik. Daar maar eens op minderen.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:21

Ik heb ook veel stokbrood op, met flinke laag kruidenboter Bloos maar die was ook zo lekker Haha!

en rode sausjes nemen, ik heb alleen maar pindasaus op, en dat is zó slecht.. en zo'n barbequeworst is van varkensvlees, kan je beter iets van kip of eventueel vis nemen Lachen

mmhh.. hebben jullie dat ook, dat als je aangekomen bent dat dat ontzettend demotiverend werkt?
heb nou echt de neiging om gewoon lekker (veel) te gaan eten. we hebben nou krentenbrood, stokbrood, en superlekkere zelfgemaakte jam.. en ik heb er echt zin in Scheve mond
heb echt zoiets van 'nou ben ik toch al aangekomen'
maarja, dan voel ik me morgen natuurlijk helemaal rot

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 12:18

Ja dat ken ik, dan ben je toch al aangekomen en dan wil je nog meer nemen Scheve mond

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 12:24

Daar hoor ik m'n moeder ook altijd over maar ik heb het dus juist omgekeerd Verward Als ik aangekomen ben denk ik, nou, lekker streng doen en dan is 't er zó weer af, terwijl ik als ik ben afgevallen heel makkelijk denk van, ach, ben toch afgevallen dus er mag wel wat extra's bij.

Net hardgelopen, liep zomaar 4 minuten achter elkaar! Was vergeten de stopwatch te zetten, haha! Maar het lukte wel (was daarna wel moe, pfoei), dus ik zie al verbetering Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:07

Heb net ontbeten/gelunched:
3 wasa krackers lichtgewicht, 1 met tomaat, 1 met smeerkaas 20+ en 1 met kipfilet.
En een appel Lachen

Gisterenavond wel een paar handjes chips op Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:08

Bah hardlopen, veel te warm Bloos!
Ik lig nu buiten (nu ff pauze, opnieuw zonnebrandcreme opsmeren enzo) te leren en zweet me al dood Tong uitsteken
En zit al bijna op 3 liter water vandaag Vingers aflikken ik blijf drinken met deze hitte.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:10

Ik ga zo ff lekker buiten in de zon verder in m'n boek Lachen

Ga ook niet hardlopen overdag, denk vanavond als het wat afgekoeld is.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:25

Ik kan nu even niet meer in de zon, was gister al heel erg verbrand en nu weer/nog meer. Dat wordt binnen leren helaas..

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 13:36

Ik ben ook al zwaar verbrand, vanochtend eventjes naar m'n paarden geweest, en net een half uurtje in de zon gelezen en meteen knalrood Scheve mond
Nu hardlopen is dodelijk volgens mij Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:44

Ik ga vanavond trouwens BBQ-en met m'n huis Lachen Heb me maar voorgenomen om geen vette sausjes te nemen, maar rode en veel salade te eten Lachen En alleen een stukje kip of zo met stokbrood.

Net ff lekker in de zon zitten lezen, nu ga ik met twee huisgenootjes varen in de gracht in onze opblaasboot Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 14:50

Mazzel-meid schreef:
Ik ben ook al zwaar verbrand, vanochtend eventjes naar m'n paarden geweest, en net een half uurtje in de zon gelezen en meteen knalrood Scheve mond
Nu hardlopen is dodelijk volgens mij Tong uitsteken

Ja dat heb ik dus ook, zooo rood, ik word ook amper bruin.

Ik heb lekker een vreetbui ofzo Verward
Bakje vruchtenyoghurt, biscuitjes, augurken, pakje drinken, cornflakes.. en ik heb echt de neiging die zak chips uit de kelder te pakken Bloos!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:10

Valt nog mee, Spetterlover..
ik grijp altijd meteen naar de 'slechte' dingen..
Nou heb ik ook wel een lichtelijke vreetdrang, ik heb zin in koekjes ofzo Scheve mond maar ik ga me proberen in te houden

Mijn dagje tot nu toe;

ontbijt:
1 boterham kipfilet

tussendoor; paar worteltjes

Lunch:
2 boterhammen kipfilet
paar aardbeien

tussendoor; paar worteltjes, appeltje en een plakje ontbijtkoek

Vanavond kook ik lekker zelf Lachen dus dat worden gekookte aardappelen en sperziebonen, geen vlees. Ik kan alleen vissticks pakken, maar dat is ook weer zo slecht. Dan maar een dagje geen vlees bij het avondeten.. heb ook al kipfilet op de boterham op Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:19

Jij eet best weinig vind ik over een hele dag Bloos!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:32

komt omdat ik aangekomen ben, beetje compenseren..
Morgen gewoon weer netjes 19 punten Lachen
en vanavond pak ik waarschijnlijk ook wel wat extra's

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 16:49

Zo ik kom ook weer even langs. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk wel schrik van hoe weinig sommigen eten ...

Ik ben nog helemaal niet afgevallen, maar ik ben veel gespierder dus dat was te verwachten. Ik vind al die spieren alleen helemaal niet zo mooi om te zien, maar ik wil ook niet stoppen met sporten. Iemand nog goede ideeën? Ik ben al meer gaan zwemmen in plaats van tennissen, maar ook daar word ik heel gespierd van ... en dat terwijl mijn vetjes koppig blijven zitten. Tong uitsteken

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 00:56

Nou heb vanavond ge-BBQ-ed, veel salade gegeten, 2 stukjes kip en een kaassouffle Clown en stokbrood met wat satesaus.

Om 22u nog zo'n 35 minuten hard gelopen en daarnet buik- en beenspieroefeningen gedaan Lachen

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:09

Ik heb nog ongeveer een maand voor ik op vakantie ga.
Binnenkort kan ik 3 weken met mijn vriend naar een hele mooie sportschool met zwembad en sauna en dat ga ik dan ook zeker doen vanaf volgende week.
En ik ga nu echt niets meer snoepen, klaar. Ik moet even streng voor mezelf zijn Scheve mond
Zucht, komen jullie me vastbinden als ik naar de chips en koekjes ren?