Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(als in: Hoe maken wij Amerikanen van een gezonde maaltijd een carb/vet/caloriebom?)
) want er was bijna niemand dus ik had priveles plus een nieuwe lerares die dacht: Haar laten we even zweten (dat deed ik al, na 3 kwartier cardio...) Dus nog een uur gepilatest en toen teruggefiest, berg op. Pfffff...
want straks met 30 graden ga ik echt niet sporten, dan ga ik dood denk ik 
Laura schreef:
(en bij het kleding passen in de express paste ik vandaag een 6 en een 4. Dat is geloof ik maatje 36 in NL?)

maar die was ook zo lekker 

Als ik aangekomen ben denk ik, nou, lekker streng doen en dan is 't er zó weer af, terwijl ik als ik ben afgevallen heel makkelijk denk van, ach, ben toch afgevallen dus er mag wel wat extra's bij.

ik blijf drinken met deze hitte.

Heb me maar voorgenomen om geen vette sausjes te nemen, maar rode en veel salade te eten
En alleen een stukje kip of zo met stokbrood.
Mazzel-meid schreef:Ik ben ook al zwaar verbrand, vanochtend eventjes naar m'n paarden geweest, en net een half uurtje in de zon gelezen en meteen knalrood
Nu hardlopen is dodelijk volgens mij

maar ik ga me proberen in te houden
dus dat worden gekookte aardappelen en sperziebonen, geen vlees. Ik kan alleen vissticks pakken, maar dat is ook weer zo slecht. Dan maar een dagje geen vlees bij het avondeten.. heb ook al kipfilet op de boterham op

en stokbrood met wat satesaus.