Vandaag mentaal echt heel pittig, zit me af te vragen waardoor. Omdat het de laatste dag is, vanwege de stress van vandaag of omdat ik de laatste dagen wat minder gevarieerd heb gegeten (in het kader van de koelkast en vriezer leegmaken voor vakantie). Waarschijnlijk een beetje van alles. Heel veel behoefte aan zoetigheid, of dat nou fruit is, gebak, chocolade of whatever. Ook yoghurt met zoetstof ofzo voldoet nu niet. Ook niet helemaal lekker, mijn darmen zijn vandaag van slag en mijn buik voelt blah.
Ik overweeg wel om na de vakantie terug te gaan naar keto maar met wat kleine aanpassingen nadat ik weer in keto zit.
- na het sporten mogelijkheid tot klein beetje (gezonde) khd, zoals een stuk fruit
- op vrijdag het thuis sporten herintroduceren of eventueel die avond naar de crossfitbox en de warme maaltijd en het avondtussendoortje de mogelijkheid om khd toe te voegen zoals een keer pasta of een keer een lekkere cheatmogelijkheid zoals koek, snoep of andere troep. Hoeft niet iedere week en niet alles tegelijk maar mezelf wel die mogelijkheid bieden zodat die craving echt zakt.
Straks 5 dagen om het rustig op een rijtje te zetten. Misschien voel ik me na carbs wel zo ellendig dat ik daarna direct weer in keto wil