Het moeilijkste vond ik nog wel om helemaal vegan verzorgingsproducten en makeup ed te vinden die ook echt goed was. Ik ga jullie berichten zeker volgen want leuke recepten en ideeen en tips zijn altijd welkom.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:De makkelijke versie:
Ga naar de aldi, koop een pot met Mexicaanse bonenschotel(die is vegan) fruit een uitje, een paar teentjes knoflook, voeg de linzen toe en de bonenschotel. Alleen nog op smaak brengen met peper, zout en een beetje sambal als je van pittig houdt.
Je kan ook zelf een mixje maken van mais, chilli bonen, kidney bonen, een blikje tomatenpuree en wat ui en knoflook. Zelf gebruik ik verder niet veel meer kruiden daar bovenop dan peper zout en misschien een beetje hete paprikapoeder.
Voor 4 personen is hier een pot bonenschotel, 4 grote aardappelen, een blik linzen, 2 avocados genoeg. Ik maak er wel altijd nog een tomatensalsa bij met 2/4 tomaten en een zak chips
Mallow schreef:Heeft hier iemand nog tips voor een gezond tussendoortje? Ik eet hier nu vaak een stuk, een rijstwafel of bakje soja yoghurt maar het wordt een beetje saai
8nnemiek schreef:Aan de risotto doe ik altijd wat bouillonpoeder toevoegen, en lekker veel kruiden. Je moet het echt lekker op smaak brengen, anders is het inderdaad niet zo lekker!
Mallow schreef:Thanks voor jullie tips, zitten heerlijke dingen tussen
Wat eten jullie vanavond?
Wij eten gebakken zoete aardappel blokjes en een broodje met bonensalade met een guacemole dressing! Ben heel benieuwd
Ben nu sinds nieuwjaar vegan en inmiddels bijna 12 kilo kwijtwoops! Kon geen kwaad hor