Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleur_yen schreef:Vandaag tot nu toe een goed lijstje:
O: 20 gr havermout, 15 gr grutten, 90 gr appel, 8 gr amandel, 5 gr lijnzaad
L (vroeg): smoothie, 90 gr avocado, glas sinaasappelsap, 90 gr appel, 150 gr komkommer, 1 tl chia, 2 glazen water
T: worteltjes en de overgebleven komkommer opgegeten
T: plak roggebrood met pindakaas en kaas, komt zo nog wat bij want ik voel nu al dat ik het hier niet op ga redden tot het avondeten
A: ? 57 gr couscous, met de helft van een prutje van een gele paprika, 200 gr courgette, 3 kleine tomaatjes, wat gezeefde tomaten, een brokje geitenkaas, wat cashewnoten, 2 uien, 2 tenen knoflook
T: Bakje van 30 gr appel/kaneel roomyoghurt en 40 gr biogarde, wellicht nog een klein stukje door m'n zusje gemaakte brownie als ze een stukje wilt afstaan
D: 2 cappucino, thee, water
fleur_yen schreef:Bedankt Ansofie en Gast7391
Allstarlove ben je bij SR? Tof
Voedselzandloperkookboek heb ik ook sinds kort, en ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm nog niet erg veel heb gebruikt, ik heb hier in huis helaas te maken met een niet zo makkelijke eetster, die alles wat gezond is graag boycot![]()
Mams had vandaag pastinaak, zoete aardappels en knolselderij meegenomen, voor mij allemaal ingredienten die ik nog nooit gegeten heb, hebben mensen nog leuke suggesties voor recepten hiermee?
Dani_ schreef:O: groene smoothie (spinazie, peterselie, banaan, sinaasappel, appel, lijnzaad, chiazaad, gojibessen, curcuma, water)
T: 1 banaan, 3 walnoten, 2 chocolaatjes uit kerstpakket
L: 1 zuurdesem met kipfilet en avocado, 1 zuurdesem met houmous en gekookt ei
T: krentenbol met roomboter, 4 walnoten
A: weet nog niet
D: 1,5 liter spa, groene thee
__Leonie schreef:O: Banaantje, havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
L: 4 vk crackers. 3 met pindakaas, en een met appelstroop.
T: mandarijn
A: Bami met satésaus en paar casave kroeppoek.
D: Water, thee en 2 rode wijn, 1 shotje wodka slagroom, 1 witte wijn.
B: 1 uur bodymix, 60 min fietsen, 4 uur dansen
__Leonie schreef:__Leonie schreef:O: Banaantje, havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
L: 4 vk crackers. 3 met pindakaas, en een met appelstroop.
T: mandarijn
A: Bami met satésaus en paar casave kroeppoek.
D: Water, thee en 2 rode wijn, 1 shotje wodka slagroom, 1 witte wijn.
B: 1 uur bodymix, 60 min fietsen, 4 uur dansen
Blij met mijn lijstje van gisteren.
Hopelijk vandaag ook weer netjes.