En halve container neergezet (even voor het oog) ...er komen er dus 6 naast elkaar

Nog even bedenken wat ik onder de containers ga doen,misschien worteldoek zodat er geen "bush"onder kan gaan groeien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Dat mag hoor Madeliefje...ik heb ME en er zijn periodes dat ik veel last heb van mijn spieren,in de grond werken is dan niet te doen.Nu het verhoogd is kan ik op een krukje zitten en toch in de grond wroeten,dat is minder pijnlijk
Tinky12 schreef:Dat mag hoor Madeliefje...ik heb ME en er zijn periodes dat ik veel last heb van mijn spieren,in de grond werken is dan niet te doen.Nu het verhoogd is kan ik op een krukje zitten en toch in de grond wroeten,dat is minder pijnlijk
8nnemiek schreef:Wie weet of de bloemkool, broccoli en spitskool planten al de volle grond in kunnen? Ik denk dat ik beter kan wachten tot de vorst weg is.. of kunnen deze planten tegen een paar graden vorst? Ik wil er denk ik wel de tunnel van de Aldi overheen zetten
Sjolvir schreef:Wat slim die bakken als ophoging.
Hier alles nog vorst.... vorst.... vorst...
Aha, deze kas, weet alleen niet of hij echt tegen wind kan, zie hem al omstormen eigenlijk.
http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_ ... _5193.html
Tinky12 schreef:Heb mij vanmiddag even op de moestuin gestort...stukje opgehoogt en geëgaliseerd en alvast wat tegels geplaatst
[ Afbeelding ]
En halve container neergezet (even voor het oog) ...er komen er dus 6 naast elkaar
[ Afbeelding ]
Nog even bedenken wat ik onder de containers ga doen,misschien worteldoek zodat er geen "bush"onder kan gaan groeien