Oeh ik heb gisteravond weer lekker sushi gehad. Mijn ouders hebben me wel raar aangekeken toen ik als enige in de 4de ronde nog een bord sushi bestelde Lekker weer naar China Palace in Zwolle, blijft toch echt GROTE Favoriet, met de hoofdletter F
KMF
Geplaatst: 06-02-13 11:33
Je kunt vanaf vandaag reserveren voor de restaurantweek, ook veel jappanners
Voor de mensen die graag nog eens naar Little Budha gaan bv
Laatst bijgewerkt door KMF op 06-02-13 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb daar zon 'hekel' aan, Mijn vriend moet dan altijd de hele week werken, anders kon ik nog een keer gebruik maken vd restaurantweek, nu vind ik t alleen maar niks haha
Haha hoezo ginouque, super leuk toch! Als je eens wilt eten in een sterrenrestaurant bijvoorbeeld.. Vriendinnetje meevragen :)
GQMMS
Geplaatst: 06-02-13 16:17
KMF schreef:
Haha hoezo ginouque, super leuk toch! Als je eens wilt eten in een sterrenrestaurant bijvoorbeeld.. Vriendinnetje meevragen :)
Mijn vriend is kok en werkt in sterrenrestaurant Hihi. Vriendinnen vinden het wat minder, maar ga binnenkort wel x met een vriend en zijn vriend eten (:
Is er ook iemand die ervaringen heeft (op suhsi-gebied uiteraard) in/met de stad Groningen. Ik weet dat Ni Hao er 2 (??) heeft "stadspark" en "kattendiep" maar verder geen idee van waar en waarom wel of niet.
Tnx, Ben.
WendyBZ
Geplaatst: 07-02-13 16:59
Ni Hao Stadspark is alleen wok. Aan het Kattendiep zit zowel een wok als de Fusion, de Fusion heeft ook sushi. Naar de wok hoef je niet te gaan voor de sushi Wij zijn vaste klant bij de Sushimall (tegenover de Macdonals ).
Straks heb ik weer wat Sushi van de Appie, niet bepaald goed maar heb dan wel wat te eten tijdens een Cursus.
Dallista
Geplaatst: 07-02-13 17:43
Er zit een heerlijk sushi restaurant in Groningen die met zo'n lijstje met rondes werkt. http://www.fuji-tei.nl/ Ben er maar 1 keer geweest (woon niet bepaald in de buurt), maar voor herhaling vatbaar.