Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colway schreef:Ja dat denk ik ook, jeukende keel, rode ogen, voorhoofdpijn, al denk ik dat ik nu wel echt verkouden aan het worden ben, nummer 2 al van 2012
Century schreef:Colway schreef:Waar halen jullie die ongezoete pure cacao vandaan?
Die van mij heb ik bij gezondaanhuis.nl besteld._Mara_ schreef:Ik doe maandag wel weer 'gezond', had vandaag een 'rare' (maar wel hele leuke) dag. Was naar de Elf Fantasy Fair in Haarzuilens/Utrecht. En als ik op een evenement ben vergeet ik gewoon te eten en te drinken om dat ik te druk met de andere dingen bezig ben. Dus ontbijt was 2 witte bolletjes met hagelslag, middageten was 2 witte bolletjes en 'avondeten' was een halve meter vleespies van een duits kraampje en een soort appelbeignets. Heb maar 1 flesje water op, nooit genoeg en dat merk ik nu ook wel en oja, nog een appel, wat chocola en 1 liga tussendoor. Ben nu weer thuis en er ligt nog afhaalchinees in de koelkast, denk dat ik daar maar wat ga eten want heb honger gekregen. Heel slecht dagje dus voor mij, maar wel een hele leuke dag. Maandag ben ik weer in Groningen dus dan ga ik weer 'normaal' doen.
Ik wilde net zo'n soort verhaaltje schrijven, want ik was daar ook! Was jij ook verkleed? Misschien heb ik je wel gezien! Ik had een Angry Bird op mijn schouderDat was mijn kostuum (ze waren zelfgemaakt).
Ik had wel redelijk gezond spul meegenomen en regelmatig gegeten en gedronken, dus helemaal geen slecht dagje eigenlijk voor mij. Voelde wel raar om salade mee te nemen en yoghurt-met-inhoud te zitten eten, maar het vulde goed en had weer lekker energie.