Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veirl schreef:Haha.![]()
Ik keek toevallig deze week naar een aflevering van Nederlandse Hollywoodvrouwen en daar was een vrouw die na een intensieve work-out een groentesap maakte met allerlei zaden en dingetjes erin. Heb geprobeerd op te letten, maar ik kan me nu al niet meer herinneren wat er precies in zat.
Ik heb eigenlijk nog nooit een 'groentesap' gehad. Meestal zit er spinazie in toch?
VogeltjeM schreef:Phylos: nog even over dat havermout, je kan het ook in een smoothie gooien! Maar wat mijn ontdekking van de eeuw is, is die havermoutpannenkoek waarvan Malu het recept in dit topic heeft gezet! Die is wel echt heel lekker
Colway: kaneel is ook supergezondidd voor de vetverbranding, voor je glucosepeil en tegen bacteriën en schimmels! Ik heb poeder, weet eigenlijk niet of dat uitmaakt? Nooit bij stilgestaan
ik vind het ook gewoon lekker
Colway schreef:GATVERDAMME Ik heb net de meest ranzige smoothie ooit gemaakt....Gatverdamme, heb hem bijna opgegeten....
Had zakje stamppotgroente (koolraap, gele en oranje wortel en knolselderij) dacht das makkelijk! Dus 1 sinaasappel en 100gr verse ananas erdoor....
Ohhhh ik zat echt te kokhalzen, wat een beproeving, maar ik was zo pissig dat ik hem niet weg wilde gooien
Echt die structuur zoooo smerig