Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Nee precies, echt irritant. Ik had ook ergens gehoord dat je een aparte koelkast moet hebben voor je 'werk'spullen. Lekker doelloos zeg. Net alsof er een alien uit een pak melk kan kruipen en in de taart gaat zitten
.
Samantha_ schreef:Ja idd, wel jammer dan he. Maar vraag me wel af hoeveel die kvk hebben, daar aan voldoen.
Wij hebben trouwens uitgebouwd, haha maar daar zit onze keuken in.
Samantha_ schreef:Rinske schreef:Nee precies, echt irritant. Ik had ook ergens gehoord dat je een aparte koelkast moet hebben voor je 'werk'spullen. Lekker doelloos zeg. Net alsof er een alien uit een pak melk kan kruipen en in de taart gaat zitten
.
Op zich wel logisch, in je 'eigen' koelkast zitten allerlei voedingsmiddelen en bacterien, schimmels etc. Met HACCP heb je te maken met schoonmaakregime, en dat doe je thuis niet natuurlijk, tenminste niet zo frequent.
IngridB schreef:Maar zoals Valina al zegt, misschien toch bij je vader in z'n atelier![]()
Nou pa, fijn dat ik de ruimte mag gebruiken, zet er meteen een keuken in hoor
Valina schreef:IngridB schreef:Maar zoals Valina al zegt, misschien toch bij je vader in z'n atelier![]()
Nou pa, fijn dat ik de ruimte mag gebruiken, zet er meteen een keuken in hoor
"Oh pap, heb je dan te weinig ruimte voor je schilderkunsten?![]()
hmmm, eens even denken,...![]()
Ja!Bij de Gamma hebben ze van die dekzeilen!!
![]()
Zal ik er ééntje voor je spannen?![]()
Mag jij kiezen of je vóór of àchter het atelier onder het afdak wilt !!"
Je vader ziet je aankomen,.....
Rinske schreef:Nee precies, echt irritant. Ik had ook ergens gehoord dat je een aparte koelkast moet hebben voor je 'werk'spullen. Lekker doelloos zeg. Net alsof er een alien uit een pak melk kan kruipen en in de taart gaat zitten
.
Tequilaatje schreef:Dank je:)
Ganache: 250 ml slagroom opwarmen (niet laten koken), van het vuur halen en 250 gram chocola erdoorheen smelten. Goed laten afkoelen en dan opkloppen, vervolgens nog een uurtje in de koelkast, daarna was het stijf genoeg om op te spuiten:)