nee hij was een beetje vroeger dan verwacht, dus geen tijd voor gehad met nog wat opdrachtjes die ik had staan en nu geen zin in, ben liever aan het knuffelen met hem erg he
gefeliciteerd met je zoontje! inderdaad veel leuker dan taarten bakken
Diana_Mabel
Geplaatst: 30-12-10 16:11
Ik heb hier nog een foto van de taart van mijn zoontje:
Ik ben gisteren en vandaag bezig geweest met zelf diamanten te makne. Ik heb een diamantenmal en isomalt. Dat isolmalt is best makkelijk werken, maar na het afkoelen bleven er altijd belletjes in de steentjes zitten. Dat vond ik echt een storend gezicht (als iemand daar nog een idee voor heeft, kom maar op!). Nu heb ik het met gelatine gedaan. Ik wilde graag zwarte diamantjes en heb dus de gelatine gemengd met water en wat zwarte kleurstof. Helemaal geweldig dat spul! Geen risico op brandwonden (met isomalt wel ) en mooie zwarte stenen. Nu ga ik er alleen nog een smaakje aan toevoegen, want zo smalen ze naar nix en dat vind ik ook nix.
Prakkie, wat een goed idee zeg, laat je ons het resultaat zien?
wereld
Geplaatst: 31-12-10 13:06
Mijn baas is vorige week stiekem getrouwd. Daarna zijn ze op huwelijksreis gegaan, vandaar dat we ze vandaag een kado gaan geven. Champagne en natuurlijk een bruidstaart..
Wat vinden jullie, is hij zo mooi, of zal ik er nog wat roosjes of iets bij doen?
1234
Geplaatst: 31-12-10 13:16
hahah handig! T cupcake-recept dat ik van internet had, staat ook helemaal uitgewerkt in t Taart! boek wat ik had gekocht xD Dus die ga ik maar aanhouden
Denk dat ik alleen iets meer beslag maak, las dat je net wat meer nodig had om 12 volle cupcakes te krijgen ipv 12 lage.
leuke taart wereld. Ik had alleen de letters iets kleiner gekozen. Maar verder heel leuk.
Oke, ja dat had gekund. De kleinere uitstekers die ik heb zijn alleen ongeveer 1/3 van deze, dus wel weer erg klein. Ik zie nu net wel dat de letters een beetje scheef lopen, was me nog niet opgevallen...