Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereld schreef:Het zijn ronde taarten,
klein 20 cm doorsnee
middel 23 cm
groot 25 cm
Citaat:Taart klein (8 tot 10 personen) 15,00
Taart middel (10 tot 12 personen) 17,50
Taart groot (12 tot 14 personen) 20,00
LetsgoKelly schreef:Mayo.. het lukt nog steeds niet met paypal en ebay. Ik heb nu mijn account geactiveerd maar ik moet nu kiezen welke pas ik gebruik. Maar ik kan alleen kiezen tussen mastercard en visa maar die heb ik niet!
Ik heb wel al mijn rek geactiveerd.. ik snap er niks van.
AngelofLove schreef:Dat kleuren maakt mij niet zoveel uit, heb kleurstof in huis en de vorige keren heb ik mijn marsepein ook gekleurd. Maar aangezien ik visite krijg met een allergie voor oa amandels leek marsepein me niet zo'n goed plan
wereld schreef:@Mayo
Ik heb deze aantallen genomen omdat ik ook niet te zuinig wil zijn...
nders zijn het wel hele kleine stukjes
Wat zijn jouw prijzen voor de afmetingen die je typte?
Mayo schreef:wereld schreef:@Mayo
Ik heb deze aantallen genomen omdat ik ook niet te zuinig wil zijn...
nders zijn het wel hele kleine stukjes
Wat zijn jouw prijzen voor de afmetingen die je typte?
Zo klein zijn de stukjes niet hoorDit soort taarten zijn hoger en zwaarder op de maag dan normaal gebak. Geloof me, ik heb er al wat over gehoord en er ook al wat gegeten
Mijn prijzen liggen ietsje hoger dan die van jou per maat
Mayo schreef:Oh maar mijn bodemaantallen zijn ook voor ruime stukken hoor, da's niet dat ze zonder zitten
Het is maar net hoe je het bekijkt ook. Ik wil niet dat mensen vol zitten van een stuk taart, meestal komt er nog een zoutje, drankje hapje na. Dus gewoon een goed stukje en dat red ik met mijn aantallen met gemak en ruim
Maar misschien bak ik ze hoger, dat ik daarom iets kleiner kan snijden, zou ook zomaar kunnen
Ik ben er nog niet over uit of ik mijn prijzen online wil hebben