Zo, druk hier zeg. Angelique, jammer dat je niet naar de cursus kon, was al benieuwd naar het resultaat.
Citaat:
Wij hebben zo'n siliconenmold op t werk voor de ijstaarten (gaat marsepein/fondant over heen). Die mold werkt op zich wel prettig, je moet alleen wel zorgen dat je dr iets van bloem ofzo in doet want anders krijg je t er niet meer uit
Ik kreeg toen als tip van taart op maat dat je 'm even in de vriezer moet leggen, dan doet ie het prima
. Mijn vriendin heeft die siliconenmold namelijk. Zij heeft 'm volgens mij via een amerikaanse site gekocht, samen met wat andere spullen, dan is ie veel goedkoper.
Nog even iets, een bedankje namens mijn vriendin voor die tip over die folie gebruiken bij het gebruiken van zo'n lettertjes liniaal, ze heeft al die tijd vreselijk lopen klooien met dat ding (ik kreeg het soms wel voor elkaar, maar ook niet altijd) en nu krijgt ze perfecte letters, ze is heel blij
.
Ik heb weer even bij m'n vriendin gefreubeld, die moest nog 2 taartjes maken:
Wederom een kerststrerretje
:

Ze zijn aan het schaatsen, helaas zijn de schaatsjes van babypinguin weggezakt in het glazuurijs