vega ovenschotel met witlof, aardappels, paprika enzen voor mij vega/balletjes erbijen voor vriend chipolata/worstjes
Blinnii schreef:Ik heb nog geen idee wat we gaan eten vanavond.. Gisteren: bladerdeegflapjes met daarin zuurkoolstamppot en een stukje rookworst los ernaast Het zijn gekookte aardappelen met bloemkool en een gehaktbal geworden
Roos_s schreef:Mareska schreef:Boerenmoes !uuuuhm wat??ik eet aardappelkrokketjes uit over, tv-drumsticks en witlof met ham en kaas uit overn, lekkerrrrOja, eigenlijk heet het gewoon boerenkool, maar in ons dorp ('t Moesland met carnaval) wordt het boerenmoes genoemd..
Roos_s schreef:vandaag eten we boontjes, gebakken aardappeltjes en kip cordon blue...wat was de boktschotel van bokt dan Breghje?[VT] Testrecept September - Aardappel Courgette Gratin (Ook Vega)En boktschotel van bokt moest dus ovenschotel van bokt zijn
gisteren was het nasi geworden... vandaag wordt het boerenkool die ik lief van me moeders heb meegekregen zondag ( met HEMA worst ) !!!
gebakken aardappeljes, minute-lapje voor mij en voor mijn lief een spare-rip, groentjes moet ik nog even over nadenken.
een zelfgemaakte tomaten-groentesoep met naanbroodje erbijff een keer makkelijk omdat ik een beetje ziekjes ben...
Ben al aan t koken aangezien ik om 6 moet beginnen met werken..Helaas is t alleen voor mezelf: aardappels gekookt in schil, snijboontjes en een rundervink
erwtensoep vind het er echt weer voor...Morgen eten we weer hollandse pot, heb even genoeg knoflook gehad