Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarvanTom schreef:Leuk dat iedereen zich de schompes eet aan eigen kweek!![]()
Heb onverwachts ook een beginnende braam ontdekt, maar daar ben ik wat huiverig voor.
Bij ons in het park zie ik ze ook staan en de plantsoenendienst heeft er z'n handen vol aan om dat in gareel te houden...
anneliesdj schreef:Mijn andijvie begint een bloemknopje te maken, kan ik die eruit breken zodat hij doorgroeit of is hij dan niet lekker meer? Kan ik hem er beter direkt uithalen en opeten of is het al te laat?
ranna schreef:anneliesdj schreef:Mijn andijvie begint een bloemknopje te maken, kan ik die eruit breken zodat hij doorgroeit of is hij dan niet lekker meer? Kan ik hem er beter direkt uithalen en opeten of is het al te laat?
Je kunt het nu nog wel eten maar zou ik niet nog langer wachten.
Heb je een sapmachine? Daarvoor maakt het niet uit of het doorgeschoten is of niet.
Yvon72 schreef:heeft er hier iemand ook een olijfboompje?
bij mijn boompje zitten nu al vrij lang groene olijfjes maar echt groeien doen ze niet meer.....hoe weet je wanneer ze goed zijn?
Kaka schreef:MarvanTom schreef:Leuk dat iedereen zich de schompes eet aan eigen kweek!![]()
Heb onverwachts ook een beginnende braam ontdekt, maar daar ben ik wat huiverig voor.
Bij ons in het park zie ik ze ook staan en de plantsoenendienst heeft er z'n handen vol aan om dat in gareel te houden...
Blijft groeien. Net als frambozen, die van mij begint meer op een boom te lijken dan op een struik oid.