Ik probeer met fietsen erbij aan 6 uur sporten te komen. Kan maar weinig lopen en zit ook niet op een paard verder dus het is wel ongeveer de enige beweging die ik krijg. Lijkt dus meer dan het is.
Nou katja, zes uur sport per week is toch al behoorlijk netjes é . Ik probeer elke dag 20 minuutjes te wandelen, fietsen zonder weerstand ofzo ... Af en toe ga ik wel eens naar de fitness, maar dat bekoop ik dan ook weer de dagen nadien .
Zonet een eiwitbroodje gebakken en tonijnsla gemaakt halléloeja! \o/
20 minuten lopen zou ik heel graag willen maar dat lukt me gewoon nog niet. Hoop nog wel wat op te bouwen voor ik op vakantie ga anders is het weinig sightseeing doen en moet de rolstoel weer mee.
Net lekker gesport En had gevraagd of die Zumba avond alleen is voor mensen die bij de sportschool lid zijn, maar dat hoefde helemaal niet, dus heb lekker een andere vriendin meegevraagd en gaan vanavond lekker naar de Zumba avond Als het weer zo blijft gaan we heel fanatiek dat hele end op de fiets (zodat we cocktails kunnen drinken ) M'n vader is morgen jarig, dus net met moeders samen een pruimenboom en een rode kruisbessenstruik voor hem gekocht Nu alvast gegeven zodat het meteen de grond in kan, hij was er blij mee Vanmiddag lekker rijden met 2 stalgenootjes en dan vanavond dus lekker feestje
Aniek: Wat goed!
Katia: Dankje! En waarom heb je voedseltekort? Nouja, als je je maar goed voelt, daar gaat het om Gewoon luisteren naar je eigen lichaam
Sizzy: Haha ja prachtig he die lange manen! In de zomer issie zooo knap Glanzende donkerbruine vacht en dan die lange manen
MaiMai: Tuurlijk wel, foto's zijn altijd leuk! Gewoon laten zien! Gelukkig dat het beter gaat en wat gaaaffff dat je naar HOI bent!! Volgende keer wil ik ook weer Vond het zooo geweldig toen Wat gek van die pijnboompitten dat je daar zo lang een rare smaak van houdt
Ingrid: Ze heeft aangeboden even te kijken of ze zo'n los riempje voor me kan bestellen en als dat lukt vergoed ze het, dus dat wacht ik even af En anders wil ik het gewoon terugsturen
Belsje: Jeetje, hoe komt het dat dat zolang niet lukte?
Ik lust geen krentebollen
Paulien: Ghi nee ben idd geen taxichauffeur en ben het ook niet van plan Als ze wil mag ze mee, maar ik ga nou toch op de fiets dus ga niet eens met de auto Haha hij is leuk he Maar vooral ook zoooo lief! Hij zal echt nooit gemeen doen Echt goudeerlijk beestje Met 70 kilo kan je wel op een ijslander hoor Op die foto zit ik (1.76m, 75 kilo) op Tryggur (1.36m) Valt toch best mee als je dat zo ziet? Toen ik hem kreeg woog ik 96 kilo Toen ben ik wel eerst gaan afvallen voor ik echt ging rijden omdat ik dat teveel vond Maar hij heeft nu écht geen moeite met mij hoor En zelfs m'n instructeur (grote vent ) loopt hij zonder problemen mee weg En ziejewel dat als je even doorzet dat het afvallen wel weer gaat!! Goed joh!
Moeders roept, die heeft loempia's gehaald Dus ik lees straks even verder bij
Zo gek trouwens, topic is al aantal keer bekeken, maar in 'eigen berichten' staat nog steeds teller op 0 (is bij een topic van tijdje geleden ook nog steeds bij EA)
Heb globaal bijgelezen, maar volgens mij niet echt super spannende dingen gebeurt ofzo...
Ik ga vanmiddag mijn paard longeren ..
@ Siz, ik ga even in je topic kijken ...
Wendy15
Geplaatst: 21-03-09 14:21
Loempia's waren lekker Nu verder bijlezen
Zeuren is het sleutelwoord? oet ook ff mee* Dikke plofbuik Maandelijkse feestje moet maandag weer beginnen en voel me nou alweer dik enzo Moge het zo snel mogelijk weer over zijn
Katja: Ruzie in het zwembad? Nou lekker dan Volgende keer gewoon badmeester ofzo erbij halen
Uk: Das wel even rottig ja Gelukkig dat je moeder erbij was
Sizzy: Hahahaha ze zijn lekker bezig daar bij T-Mobile! Misschien moet ik ook eens bellen en vragen om meer bereik hier op Texel Ze zijn vandaag in een goeie bui blijkbaar
Armaris: Was mijn ijs met de lange manen HOI is alleen met ijslanders Spannend hoor! Maar wel héél lekker als je je rijbewijs eenmaal es hebt
Katja: Ik vind het netjes hoor wat je aan sport doet
Iets met dat ik met mijn man in de rij stond en mijn man met het mandje nog even wat ging halen. Toen was er een vrouw achter me gaan staan die helemaal uit haar plaat ging toen hij terugkwam en dat ik niet in de rij had mogen staan zonder mandje. Ik liep toen nog met twee krukken en kon dus geen mandje dragen en toen ik dat zei riep ze dat als ik niet normaal kon lopen ik ook een boodschappen moest gaan doen. Laten we het voorzichtig zeggen, dat viel niet helemaal lekker bij mij.
Ik ben net met de auto naar het dorp geweest! radiootje keihard aan en lekker rijden! heerlijk die vrijheid
Heb net wel wat snert gehad en broodje hamburger
Ik moet trouwens ook weer ongesteld worden! Dus wel toevallig allemaal tegelijk Merk direct dat ik eetbuien krijg
Nu ga ik lekker mijn paardje verwennen en uitmesten en vanavond nog huiswerk maken (zodat volgende week wat rustiger word) en dan uit! Morgen mams jarig en leuke diensten in de kerk, dus heb helemaal zin in dit weekend!