Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben dol op trainen met de hond dus daar moet een optie voor komen want ben nu soms wat gefrustreerd. Paard staat ook niet in de buurt, andere dingen die ik wil worden ook afgekeurd dus nogal vervelend soms...
ik wil graag een andere erbij, hoeft niet eens een pup te zijn als ik maar iets kan doen. Mijn paard mag niet eens aan huis staan en ik ben een slechte stilzitter dus dan weet je wel een beetje hoe het gaat dan 

Komt wel weer goed hoor, maar heb het er even zwaar mee. Moet 's avonds andere dingen koken dan ik vaak deed (aten heel veel pasta's, koolhydraatrijke ovenschotels, rijstgerechten, stamppotten etc. Kan veel natuurlijk vervangen door alternatieven, maar het meeste vind ik het eigenlijk net niet), ben iedere ochtend een hele tijd bezig om mn lunch en tussendoortjes klaar te maken (avond ervoor vind ik met salades en rauwkost etc niet zo'n succes), ik mis de dingen die ik niet mag ontzettend, en nou ja, het heeft dus niet zo'n geweldig effect op mn humeur
Dan blijf je veel beter in het gareel haha.
Laura82 schreef:Hahaha gribaldi
Ik ben even een kleine beetje klaar met "dat stomme dieet"Komt wel weer goed hoor, maar heb het er even zwaar mee. Moet 's avonds andere dingen koken dan ik vaak deed (aten heel veel pasta's, koolhydraatrijke ovenschotels, rijstgerechten, stamppotten etc. Kan veel natuurlijk vervangen door alternatieven, maar het meeste vind ik het eigenlijk net niet), ben iedere ochtend een hele tijd bezig om mn lunch en tussendoortjes klaar te maken (avond ervoor vind ik met salades en rauwkost etc niet zo'n succes), ik mis de dingen die ik niet mag ontzettend, en nou ja, het heeft dus niet zo'n geweldig effect op mn humeur
![]()
Ik zat al niet zo lekker in mn vel, en het wordt er niet echt beter van. Voorlopig wil ik iig wel doorzetten, maar ik denk dat ik op den duur wel weer overschakel naar gewoon gezond eten en niet snoepen etc. Daarmee ben ik al succesvol afgevallen, t ging me alleen te langzaam en ik werd ongeduldig
)
)

Veel beter dan een handje naturel chips
dat hoeft voor mij ook weer niet
85% chocolade kan ik 1 stukje van nemen, dat lukt me bij pinda's niet
Tomaten waren helemaal slap en al het vocht was onderin gelopen dus de onderste sla ook slap. Komkommer zelfde, al was dat wel iets beter. Maar ik vind salade ook echt alleen lekker als het helemaal vers en knapperig is, zeker als ik het iedere dag "moet" eten. Maar eerlijk is eerlijk, dat is ook niet mn grootste "probleem", het is een kleintje die in combinatie met al het andere heel vervelend wordt. Het missen van producten en mn humeur zijn eigenlijk het ergste, dat laatste vooral voor mn omgeving.
En heb vandaag nog niet zoveel op en de dag duurt zo enorm lang. Hb nu wel leerboeken mee maar ben dan echt een verveel eter
brood pasta rijst oid mis ik dan weer totaal niet haha.
Maar eet dan ook maar 1 blokje