Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
Gezien mijn pannenkoeken vanavond vanmiddag ook dus mooi mijn portie groente en kip ook mooi binnen.ChantalSmook schreef:O: 50 gr havermout/melk/lijnzaad
T: peer, 200 gr kwark en 15 gr cranberry's
L: courgette-tomaten soep 40 gr ong. rijst met restje soto ayam en beetje beetje gebakken uitjes
T: Appel
A: Pannekoeken bij vriendinnetjes
T:?
B: 40 minuten HIT training, 2 uur fietsen
xNathaliee schreef:Gister lekker wezen spinnen
O: magere kwark met whey en klein beetje muesli en 2 kleine sneetjes spelt desem met tonijnsalade
T: appel en smartbar
L: 1 snee spelt desem met tonijnsalade, champignonsoep en een snee bruin brood met pesto
T: 1 snee spelt desem met tonijnsalade en een halve komkommer
A: gekookte aardappelen met bloemkool en kaassaus en een bal gehakt uit de jus
B: uurtje kracht: armen, schouders en buik
T: banaan en een wheyshake
D:water en thee
Zonder het soepje zit ik op 1700 kcal. 47 gram vet, 185 gram koolhydraten en 118 gram eiwit.

). Ananasmousse (verse ananas, staafmixer, klaar).
Verder hier een super leuke (en grote) PRE gezien en gereden, dus mocht iemand nog op zoek zijn...?
Such a hard life... NeverGiveUp schreef:Tsja iemand moet zich opofferen he fcsa, sterkte daar
O - Havermout, ongezoete sojamelk,chiazaad,lijnzaad, rozijnen, 2 dadels, handje frambozen/blauwe bessen, agavesiroop
T - choco biscuitje, appel
L - 2 speltbroodjes hummus, veldsla, komkommer
T - 2 speltbroodjes, halve avocado, plak kipfilet en kaas, augurk en tomaat - rijstwafel appelstroop
A - Sperziebonen, gepofte zoete aardappel, gehaktballetje, salade met spinazie, ui, tomaat etc.
T - rijstwafels pindakaas denk ik
+ hand chocopepernoten
D - water, liter groene thee
B - Veel lopen, fietsen en paard gelongeerd

ben gaan douchen en hup me bed in.
tov 1800 kcal.
.