Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel een grote bach, maar dat is alleen maar beter.
Via google had ik gevonden dat het een soort cake was.
Maar als ik het zo zag, is het wel logisch dat het wel meer als brood is.
Ik ben nu even een dagje bij me ouders en maak even gebruik van de handige grote gasoven. Ik bak nu de koekjes, vanille en citroen en de scones. Morgen thuis staan er nog brownies op het programma, appel-kaneelcc en waarschijnlijk blueberry cupcake, 2 soorten hartige cupcakes waarvan sowieso 1 met ham en champignon en de ander moet ik nog even verzinnen. Ook heb ik nog zalm en kipfiletwrapjes op het programma staan en worstenbroodjes. Maar die laatste koop ik denk kant en klaar, want ik heb waarschijnlijk niet genoeg tijd om ze zelf te maken. Iedereen komt tussen half 4 en 4, dus het wordt morgen vroeg op! Maar ik heb er wel zin in, het zijn ook allemaal beproefte recepten dus ik heb er vertrouwen in.
Gedacht Mara!
Ze maken hele mooie taarten, maar de biscuit is niet heel lekker en ze hebben een soort marshmallowtopping wat ook niet echt lekker is. Voor de rest hebben ze eigenlijk niets op bakgebied.
Heb je alweer wat Hollands gebakken? ^^
http://www.mijnzoetebesluit.blogspot.nl ... h-tea.html
Heb je je koekjesrecept gebruikt wat je laatst poste? Als basis appeltaartdeeg? Volgens mij heb ik die opgeslagen, zal m eens opzoeken.
arans schreef:Ziet er heelrijk uit!
Ik heb de chocolatchip cookies gemaakt en ze zijn superWel een grote bach, maar dat is alleen maar beter.