Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dais_ schreef:Patriciavt schreef:Leuke taartjes Dominique!! De cc's zijn ook leuk! Wat tof dat je dingen uit mag proberen van die winkel!
Hoe zit dat met jullie trouwens, snoep je veel van je baksels/marsepein etc als je bakt?? Ik vind dat dus écht niet lekkerIk hou sowieso niet van taart/gebak
Nee, eigenlijk niet! Alleen het beslag van mijn CC vind ik lekker en daar wil ik wel eens van snoepen, maar eigenlijk verder niet. Ik proef wel altijd een stuk taart als hij af is, maar dat is meer om er van te leren (wat ik kan veranderen/verbeteren)
@ IngridB: Haha dan kun je ze snel planten inderdaad
@ Dominique: Ohja, dat hoor ik vaker dat dat lekker is! Ga ik ook eens proberen.
Hoe dik doen jullie trouwens de vulling? Ik vind mijn taart zo 'droog'.. saai.. Ik doe voor een boltaartje van 20 cm drie lagen vullingen van ongeveer een halve tot hele cm dik. Is dat te weinig?
dancertje schreef:een vraag aan jullie bij mij in het dorp wordt een rommelmarkt gehouden voor 3 goede doelen nu wil ik de organisatie mailen om mee te doen met de cupcakes.
nu is de vraag hoe zouden jullie het doen gewoon aan het einde je kosten eraf halen en de rest afdragen of zouden jullie 1,50 voor de cupcakes rekenen en dan 1 euro naar het goede doel en dan 0,50 eurocent zelf houden?
Rinske schreef:Nu ik het ook op Facebook heb gezet mag ook hier iedereen het weten: ik ben zwanger!!
Sommigen wisten het al. Da's ook meteen de reden dat ik niet zoveel taarten meer post, ik kan er op het moment niet tegen
+ ik ben heel moe.
IngridB schreef:FF offtopic; denk je in een rustig dorp te wonen, wordt er een kindje uit groep 7 door een bus klemgereden. Kind wist te ontsnappen
aan de idioten, maar ik durf m'n kind niet met een gerust hart meer buiten te laten in z'n eentje hoor. Je moet er toch niet aan denken!