Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Appelmoes_11 schreef:Niet-dierlijke producten zijn per definitie beter voor het milieu, dus maak je geen zorgen.
Mwoah, dat zou ik nou ook weer niet zeggen. Eerder 95% van niet dierlijke producten is beter dan 95% van de dierlijke producten
Emytje schreef:Fair trade heeft inderdaad hele lekkere choco.
Ik zat gisteren online de Allerhande te kijken. Zie ik dat ze een vega recept van paella hebben. En wat moet je gebruiken voor bouillon? Juist van een kip... Das toch niet vega? (jammer dat ik er geen commentaar op kan leveren)
Magrathea schreef:Kip is wel vega joh
Magrathea schreef:Jeetje zeg, daar zou ik het dus echt niet uithouden. Beetje vegootje pestenwat kinderachtig.
Ik heb vorige week gemerkt dat tofu erg lekker wordt als je het lekker knapperig bakt in de koekenpan
_Nelleke_ schreef:Bosefoso, vind je het dan niet erg dat je je geld verdient in die industrie? Dan is het toch eigenlijk een soort van 'nutteloos' om daar te werken. Of denk je dat je evt. van invloed kan zijn en kan zorgen dat het vlees dat je inkoopt of doorverkoopt misschien steeds wat diervriendelijker wordt?
Vind het eigenlijk wel een beetje raar. No offence hoor, maar waarom een keuze om als vega bij een slager te gaan werken?