Voor morgen had ik spruitjes op de planning, die smaken al heerlijk ondanks het gebrek aan vorst in de grond, maar ben ze helaas vergeten mee te nemen.
Jet
Geplaatst: 27-09-11 23:56
Ik heb morgen ook spruitjes, had ze al gehaald, maar vandaag werd het niets, had tussen de middag de rest van de pasta gegeten. Spruitjes lekker met spekjes, aardappeltjes en Argentijnse steak.
Jeetje... ik zit nu nog aan m'n yoghurt *goedemorgen* Ik heb nog een zak spruiten in de koelkast liggen, maar ik vind die krengen vies Vriendlief houdt ervan, dus ja... dan moet je je soms opofferen. Zie er nu al tegenop!
merel_gomez
Geplaatst: 28-09-11 09:54
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Quellian: Al eens geprobeerd om de spruitjes met een schepje suiker te koken? Zelf ben ik er namelijk ook niet zo dol op, maar op die manier smaken ze gelijk al een stuk beter.
Vanavond eet ik het restant van de ovenschotel met zuurkool die ik begin deze week klaar heb gemaakt.
Wij hadden vandaag het pakje bloemkoolroom ovenschotel met gehakt en aardappelschijfjes. Nu vindt ik niet snel iets ranzig of goor, maar dit was écht niet te eten! Niemand hier lustte het, dus het werdt brood.
merel_gomez
Geplaatst: 28-09-11 20:23
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kreeg gister bij moeders een pasta met als saus iets met allerlei vissoorten (krab, garnalen, mosselen, vis) Was niet echt mijn ding....... vanavond maar weer gewoon thuis eten
GEen idee nog wat het vanavond wordt vriend is ziek thuis, ik op werk, maar we zouden gaan sporten vanavond dus buiten de deur eten.. nu werkelijk waar nog geen idee