Heb je van die mooie barokke vormen? Die krullerige zeg maar? Misschien is dat nog mooi aan de zijkanten van de grootste taart!
Clausje
Geplaatst: 29-12-10 17:52
nee die heb ik helaas niet! heb nu naast de roosjes 30 gezet en dan aan de rechterkant 2 ringen die door elkaar gaan denk dat ik hier maar bij laat anders word het misschien een rommeltje
Clausje
Geplaatst: 29-12-10 18:45
ik vind hem klaar zo wat vinden jullie ervan? het is mijn 1e stapeltaart de bovenste laag is gevuld met frambozen kwark en jam en de onderst laag is gevuld met aftereightmouse en chocolademouse
vind ze er leuk uit zien 1234 en mamamiesje wat jammer dat die afbelt
1234
Geplaatst: 29-12-10 20:18
Polivy schreef:
1234, leuk zeg! En slim om ze al te maken en dan op de cupcakes te doen! Nooit aan gedacht
thnx Jaah ik doe er altijd zo lang over om die dingetjes te maken En na nummer 8 was ik inspiratieloos, dus had toen maar nog wat van dezelfde gemaakt die ik al had gemaakt xD Dacht ik maak ze alvast, dan kan ik ze erop doen wanneer de cupcakes klaar zijn Ik ga vrijdagochtend/middag de cupcakes maken, en zaterdagochtend/middag vullen en die dingetjes erop doen. (mochten de cupcakes volgens recept van Nigella niet lukken, kan ik nog snel de muffins maken ) Gaan zaterdag rond 15:00 naar mn oma om nieuwjaar te vieren, dus dan gaan die cupcakes meteen mee
Marisje76
Geplaatst: 29-12-10 20:48
zo...eindelijk is mijn laptop weer gemaakt en kan ik weer eens iets posten. hier het resultaat van mijn eerste opdracht (voor een collega)... ben niet van plan om dit heel erg vaak te doen, wat een stress. had mezelf voor het geld van de taart zo'n prachtige impressieroller cadeau gegeven
ben wel erg trots op mn strik by the way.
en een paar cupcakes om eens te proberen te spuiten met BC, vond het erg leuk om te doen
wat vinden jullie ervan?
Lindas2
Geplaatst: 29-12-10 21:28
@ clausje: leuke taart!
@ 1234: leuke cupcake bovenkantjes! Inderdaad handig om ze vantevoren al te maken
@ zoekend76: mooie taart! En de stress wordt wel minder hoor naarmate je het vaker doet . Je cupcakes zijn ook leuk. Alleen jammer van de loslatende papiertjes, had dat ook vaak.
LadyJ
Geplaatst: 29-12-10 22:31
Clausje; een mooie taart zo zeg ik zou hem ook niet drukker maken
1234; Echt leuke cupcakes zo, dat heb ik nog nooit gedaan ga ik ook maar eens proberen
Mamamiesje; wat is een brumtaart
Zoekend76; hij is echt mooi geworden
Ik ga voor de eerste keer kaarsen maken mijn biscuit zit nu in de oven ik hoop dat het gaat lukken
oja heb de link van de beurs nog niet gekregen maar zet hem als ik hem heb zsm erop
nee hij was een beetje vroeger dan verwacht, dus geen tijd voor gehad met nog wat opdrachtjes die ik had staan en nu geen zin in, ben liever aan het knuffelen met hem erg he