Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moelly schreef:hai mensen! ik wil vandaag graag voor m'n moeder een lekkere (kwark)taart maken.
hebben jullie nog tips? bijvoorbeeld voor de versiering, of een andere frisse taart?
Laurabram schreef:Dat klinkt wel alsof het moet lukken hoor Samo, een kwarktaart wordt bij mij ook altijd zo stijf dat hij mooi blijft uit de vorm, dus waarom niet in cupcake vormpjes.
(en stiekem vind ik dit wel een heel leuk idee)
Roomz schreef:Heeft er hier iemand wel eens gevulde koeken gemaakt?
Of een slagroomtaart?
En voor de taartmensen, als jullie een taart gaan maken, gebruiken jullie biscuit of cakemix?
Want heb hier thuis nog wel 2 pakken cake mix. en wil keer een slagroomtaart gaan proberen
PriscaZ schreef:Over de kwarktaartje is een cupcake vorm... Bij mij kwam dat er dus niet uit. Ik heb vorig jaar uiteindelijk de kwarktaarten gemaakt, maar dan de helft zo laag. Dus met 1 pak 2 taarten maken en toen heb ik met een ronde steker er minitaartjes uitgestoken. Werkte super.
Yasmine schreef:PriscaZ schreef:Over de kwarktaartje is een cupcake vorm... Bij mij kwam dat er dus niet uit. Ik heb vorig jaar uiteindelijk de kwarktaarten gemaakt, maar dan de helft zo laag. Dus met 1 pak 2 taarten maken en toen heb ik met een ronde steker er minitaartjes uitgestoken. Werkte super.
Je moet ze natuurlijk wel eerst een hele nacht laten opstijven in de koelkast, dan zouden ze er zo uit moeten komen