Ik ga zo nog even kijken of er nog een paar zijn! Ben nu echt toe aan een overdosis chocolade! ;D
Dallista
Geplaatst: 06-12-13 22:01
Vanmiddag in Duitsland (NRW) in een grote Edeka supermarkt, stond er tussen de kerstchocolade stands een stand met Milka lepeleitjes. En kennelijk ook zo bedoeld qua jaargetijde, want er stond een bordje bij met een tekst in de trend van "Nu alweer verkrijgbaar", en een houdbaarheidsdatum tot midden februari 2014 (!). Zal wel iets Duits zijn, eitjes eten met kerst?! Uiteraard een doosje meegenomen.
Ik had nog over van december, toen ze in Duitsland te koop waren. Al dit geklets heeft me net verleid er eentje op te peuzelen. Was vergeten hoe lekker ze zijn!
Ik ben echt blij dat ze er alleen rond pasen zijn. Ik kan me werkelijk een slag in de ronde vreten met die dingen Niet goed voor mijn portomonee en de lijn. Maar ik verheug me er al op en heb ze helaas nog niet in de kruitvat gezien.
01San
Geplaatst: 15-02-14 22:02
Dallista schreef:
Ik had nog over van december, toen ze in Duitsland te koop waren. Al dit geklets heeft me net verleid er eentje op te peuzelen. Was vergeten hoe lekker ze zijn!
Hoopvol dit topic geopend, maar nu zal ik zelf ook maar gaan opletten
BaileyMix
Geplaatst: 16-02-14 15:45
Ik werk bij de Kruidvat dus heb het tijdig door als er bij de milkadozen in het magazijn löffel eitjes verschijnen Dan zal ik het uiteraard melden (nadat ik het magazijn heb leeg gevreten)!