Vandaag kipsnitzel met potje groenten en aardappel. Morgen uit eten met mijn team van het werk (teambuilding dag schijnt meer vergaderen te zijn dan teambuilden)
Gisteren: bladerdeegflapjes met daarin zuurkoolstamppot en een stukje rookworst los ernaast
Steph86
Geplaatst: 26-10-09 10:57
Zaterdag: was het chinees eten bij mijn ouders. Gisteren was het een pannenkoek met de meiden van de meeting in een restaurant. Vandaag: uit eten, we hebben een etentje van mijn broer en zijn vrouw.
Ik kon weer eens niet kiezen hoor. Heb van zaterdag nog een mooie verpakte AH-biefstuk in de koelkast liggen, en 't is zonde om die weg te gooien. Heb er een stuk kipfilet en een varkenshaasje bij gekocht, dan delen we het en dan wordt het een mixed grill Gebakken aardappeltjes erbij en een champignonsausje, met wat gebakken champignons
ik eet aardappelkrokketjes uit over, tv-drumsticks en witlof met ham en kaas uit overn, lekkerrrr
Breghje
Geplaatst: 26-10-09 18:03
Zaterdag werdt lasagna bij vrienden ipv frietjes, gisteren bij familie de hele avond aan het snaaien geweest en vetpan aan, vandaag bloemkool (is maandag bloemkooldag vandaag geloof ik ) aardappelen en saucijzen.
Morgen schoonmoeders jarig en chinees eten bij haar, en daarna dacht ik ook iets gezonds toch maar weer....