[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:14

altijd als je denkt dat het lukt, doe je te veel. idd maar even pootje omhoog.

maimai, kijk wel even bij SdB of die hier dan herfstthee eigen merk hebben. gaat sneller.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:16

benangelique schreef:
hai natalia! fijn dat je dag redelijk goed ging.
ingrid, toch fijn kunnen samenwerken!
hoe is het met jou margriet?
oeh mai, dat is echt balen als je eten verbrand. stinkt altijd zo!
sanne, heb je nog iets met mijn tips gedaan?

In zoverre, heb mn nagelstylist geprobeerd te bellen, maar ze is met vakantie... Maar ik kan niets aan mn vinger/nagel verdragen.. dus ik wacht wel even af tot ze terug is...

Heb nu geweekt in de biotex en een klein verbandje aangelegd, dat helpt iig tegen het stoten, en er kan zo geen vuil bijkomen...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:16

Wind schreef:
Ha Naat, ik zie dat jouw vriendje de buik-tattoo van Ville heeft. Snap nooit zo goed waarom mensen dat doen, exact dezelfde tattoo als hun idool nemen.

ik snap het ook nog steeds niet... maar in de tijd dat hij die had gezet waren we even uitelkaar, anders had ik er wel een stop op gezet Tong uitsteken

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:19

kan je dus ookal aankomen omdat je te WEINIG eet... heb voorderest ook geen planning ofzo van wat i kga eten, pak altijd wat als ik honger krijg, maar dat heb ik neit vaak.
weet wel dat ik vanavond zalm ga maken want dat had me vriend gisteren meegenomen, denk in de oven ofzo...

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:21

Poging twee is geslaagd, tosti was lekker Vork

Ik probeer foto van exvriendje te plaatsen, geknipt en al, maar om een of andere reden blijft ie groot als ik hem op Bokt zet...

Wraak van de ex Duivel

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:21

het is juist verstandig om een planning te maken...en verspreid over de dag te eten, je kan dan beter een paar keer per dag wat kleinere porties eten dan 1 of 2 keer per dag heel veel... dat is beter voor je spijsvertering en daardoor zal je sneller/makkelijker afvallen, omdat je eten beter verteerd wordt..

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:29

Bovendien raakt je stofwisseling er aan gewend als je erg weinig eet, alles wat je dan eet wordt dan uitgebreid verwelkomt door je lichaam! Je lichaam zal dan eerder voeding om gaan zetten tot vet bijvoorbeeld, omdat het gewend is geraakt alles uit de brandstof te halen.

Hehe, ex-vriendinnetje slaat terug, ik heb hem klein gekregen:
J kwam een keer zo thuis:
Afbeelding
Zegt ie ook nog: Niet tegen ma zeggen hoor. Ik weet niet wie er minder blij mee was Knipoog
Ik ben er trouwens ook nooit echt achtergekomen of hij het Heartagram heeft gekozen vanwege HIM of vanwege Bam Margera. Ik heb altijd gedacht het laatste, hij beweert vanwege HIM. Dat geloof ik echt niet, dan had ie wel wat meer fan mogen zijn Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:32

awful....

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:36

ik vindh et zo'n vreselijk indg, het is ook een hartje ! daarom vind ik eht zo erg, een man met ene hartje op z'n lijf... maar die van jouw ex is erger, die is groter... Boos! en roy heeft het gedaan om Bam margera daar is hij helemaal weg van, hij meot alles hetzelfde, het zeflde skaten de zeflde tatoo, maar de tijd is nu gelukkig over, maarja die tatoo krijg je neit meer weg Boos!

en owja, heb wel problemen met me darmen, kan het daarmee te maken hebben dat ik aankom ? ben bij 3 verschillende dokters geweest en die zeggen dat ik een spastishe darm heb, maar ben nooit onderzocht :S

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:41

xxxNaatjuhxx schreef:
en roy heeft het gedaan om Bam margera daar is hij helemaal weg van, hij meot alles hetzelfde, het zeflde skaten de zeflde tatoo, maar de tijd is nu gelukkig over, maarja die tatoo krijg je neit meer weg Boos!

Tja, en de lol is dat die tattoo niet origineel van Bam is. Hij heeft hem weer laten zetten omdat hij groot fan is van HIM en Ville in die tijd in alles kopieerde. Sukkel. Bleh. Gestoord

Ik hou wel van tatoeages, heb er zelf intussen 2, maar al die mensen met heartagrams zijn verre van origineel.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:41

Met een spastische darm zou je over het algemeen niet zo snel aankomen (mijn vader heeft het ook), maar darmen kunnen wel een grote rol spelen.

Jay wou ook alles Bam Margera. En totaal Jackass fan, en elke dag die stomme serie van Bam, daarbij vergeleken was Jackass nog een verademing Tong uitsteken Ik vond toen het heartagram nog wel leuk, maar vind hem echt onwijs, veel te groot.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:24

bleh, hou helemaal niet van tatoo's

sanne, kan je niet een andere nagelsyliste bellen? zo kan het ook niet blijven.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:34

Misschien wel een optie ja, maar als ze er nu aan gaan zitten... Lips are sealed auw...

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:23

heb je acryl nagels of gel ofzo ? want heb zelf 3 jaar acryl nagels gehad, en damn wat ga je door de grond van de pijn als ze scheuren.

heb trouwens net nog een kom tomaten soep van unox Haha! gegeten, d8 dan probeer ik wel een beetje meer te eten Bloos

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:29

Hallo meiden.

Ik kom net terug van mijn hepatits prik a & b (ja moet voor als ik in de zorg wil werken). En ja.. ik schaam me nog steeds.. ik had de prik amper gehad, ik moest overgeven, huilen.. Omdat ik zo moe ben de laatste tijd en ja nu kwam het eruit.. (ik ga elke avond rond half 9 naar bed en ik ben nog steeds moe, niets helpt). Maar ja. Ben nog steeds beetje misselijk.

Dus mijn planning veranderd een beetje.

O: 2 ontbijtcrackers met smeerkaas, 1 biscuitje met jam + boter, 1 plakje ontbijtkoek met boter
T: stuk kokommer
L: 2 krentebollen met niets
T: 2 mandarijntjes
L: kibbeling met wat groente
A: wat yoghurt misschien?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:30

middag dames!
jullie zijn druk geweest Ja zal eens even bijlezen

sokje sinterklaas gedichten? voor op het werk of thuis?
die schoenen zijn niet geheel mijn smaak Bloos vind de hakken niet zo hoog, heb zelf bijna alleen maar schoenen met zulke hakken, buiten mijn werk schoenen om natuurlijk
leuke foto's, straald idd een hoop liefde vanaf

magriet waarom zit je in een rolstoel als ik vragen mag?

sizzy jeetje dat zijn ook geen file's meer Ach gut

wind IEWWW arme kat, weet je inmiddels al wat het is?

sanne je dagplanning is wel weinig (die van gister)

sheran haha je bent wel van de foto's hé Tong uitsteken

angeliqeu dat is wel veel Wow! ik zit op 105 per mnd en dat vind ik al veel (mijn vriend op 82 euries)

10 kilo in 4 mnd is wel veel, maarja ik presteer het om 40 kilo in 9 mnd aan te komen Nagelbijten / Gniffelen
kwam het door een ziekte ofzo?

tatoo zijn niet mijn ding

zag een hoop nette dagplanningen langskomen.
die van mij is gister aardig in de soep gelopen

heb nadat ik Demi weggebracht had naar opa snel langs huis gegaan om heel snel een plak brood mee te nemen met als gevolg dat ik net op tijd binnen was Nagelbijten / Gniffelen
was dus een plak brood met kaas
op het werk tussendoor 3 bitterballetjes gehad Bloos (kwekkeboom Vingers aflikken )
thuis een pizza Bloos

vandaag ben ik nog niet verder gekomen als 2 afbakbroodjes met kaas.

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:34

verder ben ik vandaag in huis bezig geweest en gister gewerkt dat was mijn beweging voor gister en vandaag. slecht hé Bloos
voel me verder nog geestelijk zwaar beroerd. ga me maar een cup a soupje warm maken en verder had ik niks bijzonders meer in de planning.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:35

Mijn bovenbeen is gebroken en ik zit sinds half juni al thuis. mag het been nu weer wat gaan belasten dus hopen dat de rolstoel snel de deur uit kan. ik heb een rollator met onderarmsteunen, was een stuk stabieler dan krukken toen ik mijn been geheel niet mocht belasten. Ws komend weekend even de krukken proberen
40 kilo in 9 maanden aankomen hoe hebje dat gedaan

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:37

xxxNaatjuhxx schreef:
heb je acryl nagels of gel ofzo ? want heb zelf 3 jaar acryl nagels gehad, en damn wat ga je door de grond van de pijn als ze scheuren.

heb trouwens net nog een kom tomaten soep van unox Haha! gegeten, d8 dan probeer ik wel een beetje meer te eten Bloos

Ja, gelnagels..

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:38

ik ben in de zwangerschap 40 kilo aangekomen. ik ben toen gestopt met werken (ondraaglijke werksfeer) en thuis komen te zitten. ben van een grote boerderij waar altijd wat te doen is naar een 2 onder 1 kap gegaan waar vrij weinig te doen is.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:44

Hallo! Hoe is het hier?

Ik hou ook absoluut niet van tattoo's vind die ook behoorlijk lelijk Clown

Kopieren van werkstukken is zo kinderachtig...come on zeg...heel erg balen!

Vriendjelief belde vanmiddag! Hij heeft het voor elkaar gekregen dat hij iig een week aaneengesloten vrij krijgt! Dus ik ga ff beetje rondneuzen wat we kunnen gaan doen!! Haha! Haha!

Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
t: -
L: kopje heldere tomatensoep, bruin pistoletje met salade (rauwkost & beetje aardappelsalade)
t: klein stukje speculaas
t: ?
D: nog geen idee, ik ga koken...

Bew: niks bijzonders, vanavond wat oefeningen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:46

wow het sneeuwt hier nu ineens hard...en het lijkt nog te blijven liggen ook Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:50

Ja, er zou natte sneeuw vallen vandaag. Bluhhh...het waait echt knoerthard...waaide bijna weg toen ik de VU uitliep Clown

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:36

avond!

het sneeuwt hier met enige regelmaat, waaien doet het niet zo hard een beetje een briesje verder niet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:05

sizz, dat is leuk! lief vriendje heb je toch.
paulien, geeft niets. zijn zo veel mensen van de kaart van injecties. die hepatites spuiten doen nog pijn ook.

vergeef me mijn typefouten. hebben net met het team geborreld en na 2 flinke glazen rode wijn ben ik behoorlijk toeter Clown