lana_te schreef:en chubby zover was ik wel! maar ik wist niet dat dat bestond voor honden(zo een rubberen kip wel zo met een geluidje)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lana_te schreef:en chubby zover was ik wel! maar ik wist niet dat dat bestond voor honden(zo een rubberen kip wel zo met een geluidje)
lana_te schreef:ag march!![]()
en chubby zover was ik wel! maar ik wist niet dat dat bestond voor honden(zo een rubberen kip wel zo met een geluidje)

heb me net ingeschreven voor een clinic van Lotje Schoots volgende maand bij ons op de club! 
dat was toch goed?
benangelique schreef:heb me net ingeschreven voor een clinic van Lotje Schoots volgende maand bij ons op de club!
Mistic schreef:benangelique schreef:heb me net ingeschreven voor een clinic van Lotje Schoots volgende maand bij ons op de club!
Kan je je daar ook van buitenaf opgeven?
Chubby schreef:March, ga je nog veel met hem om dan? Ik begrijp dat het je ex is?

Of aan ontlasting bijvoorbeeld
En soms is je gevoel van houden van gewoon over en is er simpelweg geen andere verklaring (ff over mijn situatie, weet niet bij jullie).. Mannen praten al niet graag over hun gevoel met hun vrouw/ vriendin, laat staan met hun ex.. Mannen praten nog het makkelijkst over hun gevoel met een potentiele aanstaande
en zodra ze die binnen hebben is de jacht gesloten
detour schreef:Hey March, volgens mij kun je hem nog niet loslaten he? Chubby heeft wel gelijk; als je letterlijk afstand neemt kun je je emotioneel losmaken van hem waardoor je het beter kunt relativeren; je zult je eigen leven toch weer zelf moeten gaan invullen. Sterkte!