[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:17

lana_te schreef:
en chubby zover was ik wel! maar ik wist niet dat dat bestond voor honden Clown (zo een rubberen kip wel zo met een geluidje)

Haha!

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:22

lana_te schreef:
ag march! Ach gut

en chubby zover was ik wel! maar ik wist niet dat dat bestond voor honden Clown (zo een rubberen kip wel zo met een geluidje)

Haha!

Grote verschil is dat zo'n rubberen kip als speeltje is en de prooidier om te eten.

@ukje, fijn toch een vrije dag waar je even geen rekening meer had gehouden.

@benangelique toppie OK dan!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:49

Haha! heb me net ingeschreven voor een clinic van Lotje Schoots volgende maand bij ons op de club!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:53

Wat voor clinic is dat?

Ik heb mezelf een klein schaaltje japanse mix/ pinda's gepakt Nagelbijten / Gniffelen

Vork

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:04

leuk angelique: maar wat voor clinic?

chubby: dat is toch niet erg? Lachen dat was toch goed?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:07

Jammer genoeg nauwelijks tijd om te sporten deze week. Dus dan is de verbranding ook niet zo hoog.. Maar goed, als het huidige weer doorzet in het weekend weet ik wel wat ik zondag met m'n knollie ga doen! Cool

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:17

benangelique schreef:
Haha! heb me net ingeschreven voor een clinic van Lotje Schoots volgende maand bij ons op de club!

Kan je je daar ook van buitenaf opgeven?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:27

Mistic schreef:
benangelique schreef:

Kan je je daar ook van buitenaf opgeven?

je kan je nu nog opgeven, maar er is nog 1 plaats vrij, dus moet je dat wel vandaag doen. kijk maar even op de website: www.hyr.nl
leuk, een mini-meeting!

het is een dressuurclinic. zal even een stukje opzoeken van de website:
Tijdens de 5-uur durende clinic zullen er steeds 3 combinaties in de rijbaan rijden gedurende 1 uur.
Na afloop zal Lotje zelf nog met één van haar paarden een kür rijden.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:37

Ik heb net een mailtje gestuurd.

Krijg je overigens wel te horen of je mee kan doen of niet. Ik ga namelijk niet zomaar geld over maken zonder dat ik iets weet.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:58

Chubby schreef:
March, ga je nog veel met hem om dan? Ik begrijp dat het je ex is?

Ja, hij heeft het vandaag twee weken terug uitgemaakt. We zouden gaan samenwonen en al. We hebben besloten wel goede vrienden te blijven, en met goede vrienden doe ik graag dingen, maar hij wil dat nu dus niet omdat 'hij daar niet aan toe is', en meer van zulks. Als hij liever geen vrienden wil zijn heb ik liever dat hij dat zegt. En als ik hem regelmatig eens zie kan ik het beter een plekje geven dat het gebeurd is tussen ons. Maar hij wil dat dus niet. En ik word steeds meer boos op hem omdat ik er sowieso al weinig van snap en hij niet echt zijn best doet om het makkelijker voor me te maken.

Kijk eens, lekker in de zon Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:02

Wat een leventje he.. Als hond of kat Dromen

Misschien moet je even wat afstand nemen. Dan krijgen jullie allebei een beetje rust, zeker als het nog maar zo kort uit is.. Vriendschap kun je niet forceren, dat moet ontstaan..

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:04

Tuurlijk is afstand goed, en dat wil ik ook zeker wel. Maar nou ja, hij doet zo... stom en vaag en raar en afstandelijk. Hij doet net alsof ie er kapot van is terwijl dat volgens mij helemaaaaal niet zo is. Ik vind het inmiddels gewoon al bijna 'n stomme eikel, ben er bijna klaar mee.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:12

Mooi, dat is al een hele stap op weg van "lief" naar "ex" Haha!

Waarom zou je uberhaupt nog iets van hem verwachten? Hij is je éx en dus is hij geen enkele verantwoording aan jou schuldig. En jij niet aan hem! Hij zou helemaal niks moeten doen, geen invloed meer hebben op jouw leven in dat opzicht. Denk maar ff aan jezelf en werk aan jezelf, in plaats van je met hem bezig te houden..

Als er vriendschap voor jullie is weggelegd, dan komt dat met de tijd. Nu is het tijd om elk je eigen leven weer in orde te brengen, zonder elkaar.

En ondanks dat hij het uit heeft gemaakt, heb je best kans dat hij het er wel moeilijk mee heeft. Als jullie wilden gaan samenwonen, betekende je toch heel veel voor hem! En dat is hij ook verloren, ondanks dat hij daar zelf voor gekozen heeft. Mannen overzien de consequenties van hun daden niet altijd meteen, zoals wij vrouwen. Dat kan best een paar weken duren voor ze beseffen dat ze van een hoop gezeur, maar ook van een hoop leuke dingen afscheid hebben moeten nemen..

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:16

Je hebt ook wel gelijk, maar ik heb nog zoveel vragen en onduidelijkheden enzo, en ik wil gewoon graag daar over praten met hem, want met 'n ander kan dat niet. En hij is de enige die ik vertrouw en ik wil gewoon normaal met hem om kunnen gaan maar hij doet steeds zo stom en weet zich geen houding te geven en dan weet ik ook niet wat ik er mee aan moet...

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:19

Hey March, volgens mij kun je hem nog neit loslaten he? Chubby heeft wel gelijk; als je letterlijk afstand neemt kun je je emotioneel losmaken van hem waardoor je het beter kunt relativeren; je zult je eigen leven toch weer zelf moeten gaan invullen. Sterkte! Ach gut

By the way, vallen jullie ook af met schommelingen, dat het er ahw af is en dat je de volgende dag weer halve kg zwaarder bent?.. Clown

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:21

March, ik zou als ik jou was gewoon afstand nemen. Je schiet er momenteel niets mee op en je komt alleen maar met meer vragen te zitten. Vertrouwen zal je ook in iemand anders moeten krijgen.

Mijn hond zal waarschijnlijk ook wel zo liggen, maar dan ook nog eens op de bank. Zucht, dat wil ik ook.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:24

Dat ligt niet aan de hoeveelheid van vet ofzo, maar aan vocht detour Knipoog Of aan ontlasting bijvoorbeeld Knipoog

March, ik snap zó wat je bedoeld! Ik wilde namelijk ook altijd 10x praten met mijn ex enzo.. Maar dat werkt niet zo voor de meeste mannen Bloos En soms is je gevoel van houden van gewoon over en is er simpelweg geen andere verklaring (ff over mijn situatie, weet niet bij jullie).. Mannen praten al niet graag over hun gevoel met hun vrouw/ vriendin, laat staan met hun ex.. Mannen praten nog het makkelijkst over hun gevoel met een potentiele aanstaande Haha! en zodra ze die binnen hebben is de jacht gesloten Clown

Bedenk eens voor jezelf wat je op schiet met een verklaring en met antwoorden op je vragen. Echt opschiet....

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:26

mooie hond ^^

ik mag deze avond met papa naar de dokter, praten over hoe ik me voel en over mijn eten voor een stuk (ik voel me slecht, vlieg uit voor het minste, eet slecht, slaap slecht etc..)

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 16:41

heb niet alles bijgelezen hoor Knipoog

Mijn dag vandaag:

O: kwark,muesli en een appel
T:2 ontbijtcrackers (veel vezels)
L:3 boterhammen, smeerkaas, sandwich spread, vlokken glas optimel
T: 3 bastogne koekjes en appel
D: ??
T: feestje met vrienden... maar zal proberen t netjes te houden Haha!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:40

detour schreef:
Hey March, volgens mij kun je hem nog niet loslaten he? Chubby heeft wel gelijk; als je letterlijk afstand neemt kun je je emotioneel losmaken van hem waardoor je het beter kunt relativeren; je zult je eigen leven toch weer zelf moeten gaan invullen. Sterkte! Ach gut

Ik weet ook wel dat ik afstand moet nemen en ik doe dat ook echt wel, alleen zo nu en dan heb ik even een bui en dan wil het gewoon niet zo goed. Gisteravond ging ik na het badmintonnen even nazitten in het dorpshuis, en er was vergadering geweest van het bestuur van de feestcommissie en door mij zit hij daar dus ook in, en dus stond ie ineens weer voor mijn neus om het zo maar te zeggen. Daar was ik even niet op voorbereid. En nu heb ik 'n offday, omdat hij gister zo stom deed en vaag en dom. En toch ondanks dat alles hou ik zo ontzettend veel van 'm Boos!

Hij zou vanavond komen om mijn belastingpapieren te doen dus ik vroeg gister hoe laat hij dan zou komen. Nou ja, toen begon ie er met een dom gezicht wat omheen te draaien, hij had die avond vergadering gehad en was dus al niet wezen klussen in het huis dus hij moest eigenlijk wel klussen want hij had die avond ook al vrij gehad en eigenlijk dit en eigenlijk dat en eigenlijk moest hij ook nog naar zijn neef (terwijl hij een week geleden al gezegd had vanavond te komen) dus eigenlijk kwam het niet zo goed uit. En hij stond daar heel ongemakkelijk te doen enzo. Ik bedoel... Zeg dan gewoon verd*mme dat je er gewoon geen zin in hebt maar banketstaaf er niet een heel verhaal met 'n stomme rotsmoes omheen. En anderhalve week terug wist hij ook al dat hij gisteravond 'n vergadering had dus dat slaat ook nergens op. Nou ja, en dan doet ie dus zo half wat vaag enzo en daar word ik gewoon hopeloos gefrustreerd van want ik wil gewoon leuk met elkaar omgaan maar blijkbaar is dat erg moeilijk.

*zeurmodus uit*

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:15

Ach gut

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:58

Chubby@ Ik eet op de dag geen tussendoortjes omdat ik pas om 10:00u ontbijt, dan ga ik naar stal, ben daar tot 15:30, mijn lunch eet ik op stal. Als ik om 16:00u thuis ben ga ik douchen en dan eet ik mijn avondeten. Om 17:15u ga ik aan het werk tot 23:15u en dan vind ik voor mijzelf het verstandigst om dan 2 of 3 tussendoortjes te eten. Anders ga ik samen met mijn collega's snoepen. En als ik thuis kom dan neem ik vaak nog een kom yoghurt met zoetstof.
Ik heb het geprobeerd meer tussendoortjes op stal te eten, maar dan at ik mijn lunch niet meer. En dat is ook weer niet goed.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:05

wat een gedoe march! denk wel dat chubby de spijker op z'n kop slaat in haar betoog. ik kan je helaas geen adviezen geven, ben nog bij mijn eerste liefde.... Ja

mystic, meestal heb je heel snel reactie terug. ik heb ook eerst gevraagd of er nog plek was voordat ik geld ging overmaken... lijkt me ook logisch toch?

lana, succes vanavond!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:27

lees niet meer alles bij,

maar lana, fijn dat je nu is met iemand kan gaan praten kan vaak heel opbeurend en goed zijn

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:32

heb trouwens voor het eerst in weken weer op noob gereden en voelde me net anky die de olympische spelen won!
wat kan dat paard toch lekker bewegen!