Een vrouw bestelde een Big Mac zonder kaas. Maar die moest ik natuurlijk dus nabrengen. Binnen was bijna niemand maar de drive stond vol en collega stond in haar eentje in de keuken even. Dus ze werkte echt hard, maar ze kan niet alles tegelijk natuurlijk. Dus ik vroeg of ze het bijna klaar had. Kwam er zo aan! Kwam die vrouw schreeuwend helemaal van achter aanrennen waar haar Big Mac bleef, dit is niet normaal zo lang wachten, wat ik wel niet dacht enzo!!!
Dus ik zeg: mevrouw hij is aan het bakken, ik ben u echt niet vergéten hoor, ik breng hem zodra die er is! Een minuut later was die klaar. Dus manager zei dat hij hem wel bracht voor mij.
We moesten allemaal stiekem een beetje lachen omdat die vrouw zo hard schreeuwde net alsof er brand was..
. Restaurantmanager en iemand van het hoofdkantoor zaten toevallig in de lobby vlakbij die vrouw en zagen alles dus gebeuren. Ze was dus even naar die vrouw gelopen vanwaar haar reactie en zo schreeuwen. Ik snap wel dat een kwartier wachten te lang is voor een snelle hap, maar je hoeft niet zo te gaan schreeuwen.
)

Maar dat vind ik ook niet zo erg, ik vind de patat en de mcflurry's echt héérlijk