Zometeen even een paar geroosterde boterhammen met tomaat

En? viel het mee Jamy?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Een regelmatig terugkerend misverstand is, dat om zo veel mogelijk vet te verbranden, een lage inspanningsintensiteit aan te raden is. Vaak wordt dan ook gesuggereerd dat wandelen een optimale manier is om dit te bereiken. Dit misverstand is waarschijnlijk toe te schrijven aan het in paragraaf 8.2 beschreven verband tussen de relatieve bijdrage van vetten aan de energievoorziening tijdens inspanning, en de inspanningsintensiteit. Hoe lager immers de inspanningsintensiteit, hoe hoger de relatieve bijdrage van vetten. Het gaat in het kader van gewichtsreductie echter om de absolute vetverbranding. Deze is het hoogste rond de 65% VO2max (Achten, Gleeson & Jeukendrup, 2002; Romijn et al., 1993a) , oftewel op ongeveer 75% van de maximale hartslag. Dat is dus zeker geen wandelintensiteit. Wanneer de inspanningsintensiteit veel groter wordt, neemt de absolute bijdrage van de vetverbranding weer af, tot een verwaarloosbare hoeveelheid wanneer men rond de 90% van de maximale hartslag inspant.bron: http://www.fontys.nl/sporthogeschool/ni ... hetnie.htm
Mazzel-meid schreef:Ik heb net zóóóó'n lekker ijsje op![]()
Echt, ik heb nog nooit zo genoten van een ijsje!
Wij hebben van die aardbeiencornetto's, en ik had al geen roomijs meer op sinds ik aan de lijn ben. Alleen waterijs, dus dit was echt super!
*geniet nog na*
Spetterlover schreef:Mazzel-meid schreef:Ik heb net zóóóó'n lekker ijsje op![]()
Echt, ik heb nog nooit zo genoten van een ijsje!
Wij hebben van die aardbeiencornetto's, en ik had al geen roomijs meer op sinds ik aan de lijn ben. Alleen waterijs, dus dit was echt super!
*geniet nog na*
Ooh aardbeien cornetto's, die zijn echt heel erg lekker!
Spetterlover schreef:examenweek, al die stress moet weggegeten worden ben ik bang