Gemarineerde kip met ui, paprika, paksoi en noedels.

Snelle noedels lunchsoep
En vanavond op verzoek vd jongens tortellini in spinazie a la crème met spekjes en ei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_kimm schreef:Granoek schreef:
Ik vind deze ideaal
https://www.ah.be/producten/product/wi2 ... verspakket
En zoooo lekker en makkelijk
Die ziet er wel goed uit maar die is voor 4 personen. Ik ben maar alleen kan ik na bereiding porties invriezen?
Granoek schreef:Oooh lekker!
Ik wil een keer butter chicken ofzoiets maken maar ook nog nooit gedaan
DieL_Zor schreef:Maar wel met een view en avonturenDat het maar mag smaken! Waar ben je?
Koningsdag lunch![]()
[ [url=m/ewkrK9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ic1z2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soort van lunch met bananenbrood tijdens een heerlijk wandeltochtje
[ [url=m/PwWyR0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ‘S avonds voldaan spareribs gehaald
[ [url=m/slSjkt.jpg]Afbeelding[/url] ]
pien_2010 schreef:Heerlijke gerechten heb ik gezien en ik vind die barbecue hamburger voor het personeel dat zo hard heeft gewerkt heel leuk en attent!
Hier wordt in frankrijk 1 mei goed gevierd, is de dag van de arbeid en is een waarderings dag voor al het echte hand werk en arbeid. Vaak ook in Europa worden er demonstraties georganiseerd ter verbetering van de arbeidsomstandigheden. Dus vanochtend kreeg ik allemaal fijne dag wensen met foto's van vlijtig liesjes → des muguets in het Frans en "HET" symbool van deze dag.
We hebben ze in de tuin→ dus bij deze wens ik iedereen een fijn 1 mei toe!
[ [url=m/Y37kpY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanochtend dus naar een rommelmarkt geweest, dat idem een planten markt was en waar veel kennissen rondliepen en waar we verse asperges konden kopen voor een redelijke prijs en veel plantjes voor de tuin.
Dus wij aten vanavond heerlijke asperges met een sausje van roomboter, nootmuskaat en hard gekookte eieren geprakt (was zo vreselijk lekker). Daarbij een gekochte sla, tomaat, uien, saffraan vinaigre (soort azijn van heerlijke saffraan) en vanuit de tuin aangevuld met citroen Thijm, bieslook, mosterdzaad (zo vreselijk lekker en zo simpel) met daarbij naar Frans gebruik wat chipjes en we kozen voor een heerlijke Italiaanse proscesco (witte wijn met bubbels en paste heerlijk erbij).
[ [url=m/eorzbq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g5oxoI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het eten is altijd lekker, maar vanavond vonden manlief en ik het super lekker en ook wel heel erg gezellig(Tja ook oude mensen zijn af en toe nog heerlijk verliefd en genieten van de normale leuke dingen van het leven
).