Heb een hele bloemkool gebruikt, enkel het groene eraf gehaald verder gebruik ik altijd alles. Even laten koken met een bouillonblokje, ui en knoflook fruiten. Ik gebruik altijd het kookvocht om te pureren, (dat is lekkerder dan dat je nieuw water toevoegt) Als je denkt dat je de bloemkool in te ruim water hebt gekookt dan giet je even wat af in een pan, dat bewaar je dan mocht je de soep te dik vinden om hem dunner te maken, vervolgens ui en knoflook erbij en pureren maar
Thuis houden wij van dikke soep, dus gebruik zelf niet te veel water. Beetje peper/zout erbij voor de smaak, en afmaken met een blaadje peterselie
Heb er foto's van op internet staan
Laura82
Geplaatst: 30-08-16 11:08
Oh dat is makkelijk! Ga ik ook eens maken! Maak ik m lekker dik, kunnen de kinderen het ook een beetje knap eten
Ja heel makkelijk, in de winter doen we meestal broccoli soep maar die met bloemkool ga ik er ook inhouden! Dikke soep is heerlijk Lijkt net op rijstepap dan
Ik zal er meteen een agenda punt van maken Wegen doe ik niet meer
secricible
Geplaatst: 30-08-16 12:00
Hmm misschien eindigt mijn keto zo al. Vanochtend om 9u in het huisdierenzkh in utrecht voor onderzoek en we zijn nog steeds bezig. Had paar nootjes en komkommer meegenomen maar heb ondertussen hongerrrr....
Laura82
Geplaatst: 30-08-16 12:03
Ohh sterkte! En dan maar gewoon wat te eten halen hoor!
Ga ff zien hoe lang ik het volhoud. Staan hier alleen snoepautomaten dus is ook niet echt wijsheid.... En tot nu toe gaat alles goed, nu voor rontgen en bloedonderzoek
Laura82
Geplaatst: 30-08-16 12:11
Oh ja dat is ook niet ideaal nee... Hopelijk snel klaar dan.
Vervelend zeg zo'n terug val sec! Hopelijk vinden ze niks ernstigs! Kun je tussendoor niet weg of als je samen bent dat je iemand op pad stuurt? Sterkte
Geen terugval hoor, ze weten gewoon nog niet wat het veroorzaakt dus we gaan nu zoeken. En nee er is hier op de campus niks. Ben met mijn man en wil graag hier blijven voor als hondje terug komt.
Nog steeds niet, drama maar ik weet wat het is, helaas. Hier ook nog geen oorzaak maar wel leven op de pijnstillers.. Eerst zou ik langzaam mogen trainen nu is dat alweer van de baan geschoven..