Hihi moest wel even lachen om het eiwit Een eiwit zit dus in een ei, die moet je splitsen van eigeel
Oehlalala
Geplaatst: 30-05-12 18:16
Is het echt zo makkelijk? Ik had daar zelf ook al aan gedacht, maar omdat ik ook wel eens iets over eiwitten gelezen heb, dacht ik dat ze dat vast bedoelden
Hihih, ik denk dat ze gewoon het eiwit bedoelen. Die milky way vulling klinkt wel heeeeeeeeeeerlijk zeg!
Lindas2
Geplaatst: 30-05-12 19:54
Wat zijn er weer mooie taarten gemaakt! Vind je snelle weg gever wel heel mooi kinke! mooi geboetseerd dancertje. Vind het kleur gebruik wel heel passend.
Ben ook wel benieuwd naar die milkyway vulling. Ik zal binnenkort ook weer eens Foto's uploaden
thnx ja kleuren heeft ze zelf uitgekozen want die leken het meest op de kleuren van haar eigen jurk
Kinke
Geplaatst: 30-05-12 20:05
hmm..waarom zou daar eigenlijk een eiwit in moeten? in de after eight mousse hoeft dat niet.... oh, zie dat er ook melk inzit....ik ga ook eens even speuren...
Zie net op facebook een bizar mooie taart voorbij komen. Gewoon eng om die aan te moeten snijden Maar wel GEWELDIG mooi gemaakt Lijkt net echt!
dancertje
Geplaatst: 30-05-12 21:35
wooww das echt super even op de site daarvan gekeken en ze heeft er een aantal zo staan.
De mensen willen het poppetje van mij trouwens bewaren he hoe lang kan je zoiets bewaren?
DIVA2
Geplaatst: 30-05-12 21:48
Waar is je poppetje van gemaakt? Alleen van marsepein/fondant toch? Ik weet dat Lies beklede dummies en suikerbloemen hééééél lang bewaard. Zelfs echte taarten kan je lang bewaren(mits niet gevuld!). De suikerlaag biedt de bescherming die de cake/biscuit nodig heeft.
Zie net op facebook een bizar mooie taart voorbij komen. Gewoon eng om die aan te moeten snijden Maar wel GEWELDIG mooi gemaakt Lijkt net echt! [img ]http://www.mijnalbum.nl/Foto-6K3LVMR3.jpg[/img]
Ik dacht eerst dat het een echt kind was!
DIVA2
Geplaatst: 30-05-12 22:09
dancertje schreef:
ja alleen fondant met wat tylose
Dan kan je 'm hééél lang bewaren. Af en toe eveb afstoffen en klaar