Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Exodus schreef:@IngridB: wil je nog eens bedanken voor het recept en de tips voor de cakepops. Zijn helemaal top geworden en waren erg lekker. Ben alleen zo slim geweest om GEEN foto te maken helaas. Naja volgende keer dan maar. Maar goed nogmaals bedankt
. Maar ze zijn lekker zo met dit recept hé!
.
, nou heb ik de foto's naar photobucket ge-upload en nog steeds kan ik ze niet plaatsen 
. Wat doe ik fout?????

, maar plaats je dan je advertentie staat de foto er wel bij
en ga je daarna bewerken en kan het ineens wel..........Falona schreef:Gaat het niet me je selectie maken verkeerd? Zoals ik het lees is je upload platform het probleem niet.
Als je dat knopje gebruikt kan je gewoon met de pijltjestoetsen omhoog en omlaag en dan met enter selecteren.
Misschien is het makkelijker ctrl-c en ctrl-v te gebruiken?
Of wij moeten geduld hebben tot je een nieuwe muis hebt
Hee, maar een laptop heeft meestal toch ook een touchpad met een linker en rechtermuisknop
. Waarschijnlijk hebben we een big problem met onze laptop. Muis reageert bijna niet meer, touchpad doet ook waar hij zin in heeft
. Heeft waarschijnlijk met de harde schijf te maken waardoor heel de laptop
. Zijn we mooi klaar mee dus
!
Hij doet het dus ook als ik al een eerder geplaatste
of er is echt iets niet goed met de laptop, muis, foto's, harde schijf, heel de zooi dus
. Ben in staat om die latop door het raam naar buiten te smijten

En als de mensen dan toch een fooi willen geven is dat alleen maar mooi meegenomen

)

maar dan ga ik m met lichtroze doen
en misschien valt er nog een schoen aan te passen met een paardje. (
volgens mij klinkt dit nergens naar)
dus tjah... een taart voor het "grotemensenfeest" gaat het worden, en wel met de kleuren roze, limegroen, lichtblauw en violet! pfff hihi

vandaar een beetje slordig hihi, en idd, de eerste cc's en de mickey (zichtbare foto) heb ik met water "opgepoetst"
Deze scheurt dan heel makkelijk bij mij... 

Ik gebruikte namelijk boven en onderkant hetzelfde, dus poedersuiker op aanrecht en op roller, of crisco op aanrecht en roller, maar nog nooit "gemengd" gebruikt!