Ik heb het met name als ik alleen de boter in de kom heb... die plakt dan aan de bodem en aan de wand. Maar ik maak vaak voor meer dingen tegelijk dus echt voor een 15 cm boltaartje weet ik niet eerlijk gezegd.
Ik heb hem wel voor 15 en 20 cm gebruikt Mayo, heel af en toe merk ik dat de bodem niet helemaal mee komt, maar dan ga ik er even met een spatel door en laat hem dan verder kloppen.
Leuke taarten komen er voorbij!!
Ojee, ik kreeg vandaag een opdracht voor een taart komende week waar een sneeuwschuifmachine op geboetseerd moet worden *gaat googlen op afbeeldingen*
Ik heb ook weer 2 opdrachten binnen. De eerste opdracht mag ik zelf maken wat ik wil, en ook de datum. En de 2e opdracht voor begin maart. Van de week nog even een bestelling plaatsen.
1 x Blanke Marsepein 1 kg 1 x Americolor Soft pink 1 x Orchard Lace Flower Cutters set van 4 1 x Americolor Yvory 1 x Americolor Lemon Yellow 1 x SK CMC/Tylose 25 gram 1 x Crisco 450 gram 1 x Modeleer basis set van 6 met mesje
Dit bij de andere shop: 1 x FunCakes Mix voor Biscuit 1 kg 1 x JEM Smoother set/2 1 x Pettinice Extra Wit rolfondant, 1 kg.
Had tot nu toe alleen 250 gr gekleurde marsepein besteld en suikerfiguurtjes.
Wat komen er weer mooie taarten voorbij.. de winnie de pooh taart vind ik erg mooi.
Ik heb gister ook weer een taartje gemaakt. Heb voor het eerst de BC mix gebruikt met afsmeren, alleen nu is een dag later mijn marsepein een beetje gesmolten. Ik heb wel de verhoudingen gebruikt die op het pak staan. Hoe kan ik het de volgende keer iets droger maken? Meer poedersuiker erdoorheen of kan dat niet?
Ladyloe
Geplaatst: 08-02-10 12:21
Zo eindelijk me eerste pigs in mud pie gemaakt! Hij is goed gelukt.. Alleen de kitkat zijn niet allemaal gelijk en er was wat chocolade tussen uit gelopen.. Hij is gevuld met bokkenpootjes vulling.