Mijn armen zijn gelukkig (bijna) spierpijnvrij ondanks de sportschool van gisteren dus ik ga zo even naar het zwembad. Vrees dat het wel druk zal zijn op zaterdag.
Dankje Katja Oh dat is wel beter! En zwemmen is volgens mij wel heel lekker als je een beetje spierpijn hebt of niet? Hier kost het 8,50 om te zwemmen, wordt mij een beetje te duur om regelmatig te doen Van de zomer als het buitenbad hier in het dorp weer open is wil ik wel weer een abbo doen en paar keer per week gaan zwemmen
ItsMe2
Geplaatst: 21-03-09 09:12
@ Moniek jij bent nieuw?? Welkom ..
Heb even globaal bijgelezen, ga zo aan het werk... Vandaag heerlijk weer .. dus dat wordt lekker naar het werk fietsen .. 10 km heen en 10 km terug .. dan nog 10 paarden buiten zetten. En 8 stallen mesten Dus beweging genoeg vandaag..
begin onderhand wel een beetje zenuwacht te worden voor vanaaf . Maar we zullen zien hoe het gaat lopen...
Jeetje, dat is echt geen geld vergeleken met hier Lijkt me ook wel lekker om 1 of 2 keer per week te gaan zwemmen, maar is hier gewoon bijna niet te betalen In de zomer is hier in het dorp een buitenbad, ben ik vorig jaar ook regelmatig baantjes gaan zwemmen Dan kan je gewoon een seizoenskaart kopen en zo vaak komen als je wil, dat is ook goed te doen Maar als het dan koud is enzo heb ik geen zin
Oh dat weet ik zo niet eens Dat binnenbad van die link is in een ander dorp. Buitenbad zit bij mij in het dorp en ik had vorig jaar een seizoenskaart, weet niet meer hoe duur die was Maar dan kon ik de hele zomer gewoon komen wanneer ik wilde Dat was nog wel te doen
Even snel een teken van leven. Gisteren dus een oefenavond voor de auditie met de band van zondag. Waren met de 2 andere zangeressen die nog in de race zijn en een toetsenist + gitarist. Was nog niet helemaal bij stem, maar was niet heel ontevreden. en er was een ander meisje bij die vond ik nog minder gaan . Maar nu zondag nog voor het 'echie'.
Ik ga nu snel er vandoor. Drukke dag en zal vanavond pas laat weer thuis zijn. Ook dus nog geen idee hoe m'n eten er uit zal zien
Ben super hyper vandaag, hoop maar niet dat het slecht nieuws is. Kan gewoon omdat ik me goed voel maar ook door voedseltekort. Maar hou het op goed voelen
Sizzy
Geplaatst: 21-03-09 10:32
Oeh balisto's zijn idd lekker! weet me er vaak toch nog van te weerhouden gelukkig maar goed, is altijd nog (iets ) beter dan een snickers of een twix haha.
Hmm oppassen voortaan dus met pijnboompitten, neem aan dat het op de verpakking staat waar ze vandaan komen.
Wat een manen wendy fijn dat hij het zo goed doet!
Zwem ze Katja!
Gisteren goede zondigdag gehad met pizza, geitenkaassalade & chippies
Vandaag weer ff netjes:
O: magere yoghurt met een appel en beetje muesli t: - (laat ontbeten) L: 3 bb met philadelphia & tomaat & komkommer t: iets van fruit oid D: nog geen idee t: ?
Beetje vage dag nog eigenlijk haha
Vannmiddag springles met Gadget verder studeren....
MaiMai
Geplaatst: 21-03-09 10:36
Spannend Aniek, ik hoop dat je het wordt!
Katia, ik hoop ook dat het goed voelen is
@wendy: mooie foto's ik had van de week foto's van paardje gemaakt, maar die kunnen hier niet tegenop. Jullie moeten dus nog maar even wachten Fijn dat het beter gaat met poowny.
Ik was vannacht ziek, en ik dacht alleen maar, dat kan niet voor de HOI! Maar nu is het weer over. Vast wat verkeerds gegeten, nog meer pijnboompitten ofzo Ik heb nog wel die hele vieze smaak nog steeds, net een boterham gegeten met filet americain, maar het lijkt net alsof ik hem door de Dreft heb gehaald...
Ik doe geen planning, ben de hele dag weg en Imre heeft krentenbollen mee!