hoi hoi,
ben er weer, sorry een beetje laat, maar had gister avond les en wasw pas laat thuis, dus zit nu pas weer op de comp.
ja i kweet het zelf eigenlijk ook niet, ik bewoog niet zo veel eigenlijk de laatste tijd, maar veel eten doe ik ook niet.
is even denken wat ik gisteren heb gegeten hoor.
sóchtends: 3 kleine dunne worstjes (ik kom oorspronkelijk uit polen daar eet je s'ochtends warm net als in engeland zeg maar, dus heb afentoe nog wel die gewoonte) met een yakult en een glas groene thee (van die thee in pakken van Lipton)
Tussendoor: een hoop glazen van die groene thee, vind dat zo'n lekker spul
en S'avonds om 22.00 uur toen ik thuis kwam van me les heb ik eigenlijk pas me warm eten gegeten omdat ik eerder geen tijd ervoor had, maar dat was maar een kom met van die noodle soep.
meer heb ik gisteren niet gegeten... :S owja heb mischien 2 of 3 van die koekjes op c1000 merk van die dubbele met chocola in het midden.
en Vanochtend heb ik weer 2 bruine boterhammen met jonge kaas gegeten en weer een yakult erbij. en drink nu weer die groen thee uit een pak (maar nu is die pak wel leeg
)
owja en ben heel klein
ben maar 1.60m en weeg nu 56/57kilo, ik weet dat dat heel weinig lijkt, maar voor mij is dat echt heel veel, en je ziet ook echt goed dat overgewicht heb. vooral op me buik (krijg geen enkele broek meer dicht) me benen zijn dik geworden en echt dat ik putjes begin te vinden en me kont natuurlijk
en in me gezicht zie je het heel goed.