- Novotel
- De Volkslust
- Spar City
Ik ben benieuwd...Hotel zijn alle bonnen uitverkocht, dus zal niet zo veel zijn dan normaal.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tammiebels schreef:nanka schreef:Mijn TGTG van Bakker Bart:
2 broden
Zak met 10 witte bolletjes
Zak met 3 croissants
Zak met 2 kaneel dingen
En totaal iets van 10 harde broodjes.
Had alleen geen tas bij me. Daar deden ze een beetje moeilijk over.
Haha ik had precies hetzelfde, ook vandaag en ook in oldenzaal
AmberG schreef:Ik meld me ook hier, lees al een hele tijd mee en gisteren voor het eerst iets opgehaald bij Monkey Coffee op station Tilburg. Geholpen door een dame die gelijk wist waar ik voor kwam en alles stond al netjes klaar, helemaal top. Zeker voor herhaling vatbaar
[ [url=m/EyZlhd.jpg]Afbeelding[/url] ]
nanka schreef:Ik vind alleen zo jammer dat je zoveel van die harde broodjes krijgt. Die worden zo snel 'oud'. Croissantjes zijn gister en vanmorgen opgekomen bij m'n jongste dochterBrood en zachte witte bollen zijn in de vriezer verdwenen.
Welke zaken in de regio heb je nog meer al gedaan?
Ik alleen verder Bakker Nollen. Erg tevreden over.
Amyyy schreef:Als bij mij brood hard wordt, doe ik het even in de broodrooster, dan smaakt het weer prima!
Vandaag weer naar Mövenpick geweest, alle 3 de bonnen waren verkocht, dus dan is het meer delen. Toen ik aan kwam waren er al 3 meisjes aan het inpakken. Er waren geen kleine chocoladebroodjes en koffiebroodjes meer, dus ik dacht dat zij al bij de broodjes waren geweest. Dus ik ben gewoon lekker gaan pakken en heb alles opgemaakt. Alleen, toen kwam ik er later achter dat zij nog helemaal niet bij de broodjes waren geweestals ze het hier lezen, sorry meiden!
Verder was ik blij dat ik heeeeel veel bakjes bij had, die heb ik allemaal gevuld met fruit en beleg. Alles gaat mee naar mijn ouders, dus kunnen we lekker met zn 4e er van eten.
[ [url=m/UHItb0.jpg]Afbeelding[/url] ]