Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Mijn vriend eet 1, max 2 keer per week vlees. Dit koop en bereid ik voor hem.
Ik leef een beetje met het idee, verbeter de wereld begin bij jezelf. Hij dwingt mij niet tot het eten van vlees en ik hem niet met het stoppen daarvan.
Overigens is dit natuurlijk al een hele verbetering. Vis komt hier al jaren niet meer in gelukkig
Selka schreef:Mijn vriend eet 1, max 2 keer per week vlees. Dit koop en bereid ik voor hem.
Ik leef een beetje met het idee, verbeter de wereld begin bij jezelf. Hij dwingt mij niet tot het eten van vlees en ik hem niet met het stoppen daarvan.
Overigens is dit natuurlijk al een hele verbetering. Vis komt hier al jaren niet meer in gelukkig
Picassox schreef:Thanks Mandy!
Earthlings wil ik heel graag zien maar onvindbaar op internet.
Zijn deze docu's vindbaar op internet of gratis terug te kijken? Desnoods betaald, maar Earthlings is ook dan niet te vinden...
Magrathea schreef:Selka schreef:Mijn vriend eet 1, max 2 keer per week vlees. Dit koop en bereid ik voor hem.
Ik snap wat je zegt, alleen is er natuurlijk nog een verschil tussen iemand dwingen geen vlees te eten (inderdaad, raar als je dat doet) en het actief faciliteren hiervan. Ik denk zelf niet dat ik mijn vriend dwing geen vlees te eten, ik faciliteer het alleen niet. Ik bedoel, hij heeft gewoon een fiets en 2 benen en een pinpas en de supermarkt is 8 minuten fietsen
Daarbij, als hij geen relatie met mij had gehad had hij óók gewoon zelf moeten koken op de dagen dat ik dat nu doe. Ik heb dus zelf het idee dat ik hem niet beperk.
batje schreef:Ja, dat lijkt me erg leuk! Welke heb je in gedachte?