Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:hackny schreef:ik zoek alleen voor vis hoor geen andere dingen zoals gewoon vlees
ik ben ook half vegan
Oh, dan is het geen probleem, vis lijdt immers niet.![]()
Schijnbaar is de definitie van veganisme erg moeilijk. En de gedachtengang er achter ook. Je hebt buiten dit topic een heel forum waar dierenleed kan worden besproken, iedereen vind het namelijk normaal, maar laat het hier gewoon weg. En ja, alle vormen van gebruik van dieren en gebruiken van dierlijke producten vallen onder dierenleed en veganisme gaat er over om juist al die dingen te vermijden. Graag ook vermijden uit dit topic dus, hoe moeilijk kan het zijn.
batje schreef:Welke noten mag je niet? Qua zuivelvervanger kan je rijstmelk gebruiken en idd veel peulvruchten.
Ik eet sinds ca 4 maanden veganistisch en ik heb nu ineens ribbels op m'n nagels. Jammer, dacht echt dat ik alles binnen kreeg..
denice schreef:In een anti-rook topic begin je toch ook niet over drie dagen per week wel gewoon roken omdat je dat gewoon lekker vind..![]()
Heeft iemand laatst nog iets lekkers en makkelijks gemaakt die ze aan wil raden?
Hannanas schreef:cam schreef:
Er is veganistische kaas. Het merk is Wilmersburger.
Bij ons verkoopt de jumbo het.