Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Plien91 schreef:Paardje_2009 schreef:Weer z`n slechte dag bij mij:
O: yoghurt met banaan en rozijnen
T: 1 mandarijn
L: 1 klein broodje
T: niks
A: wss iets kleins
Het is nog maar half 2, genoeg tijd om er nog een goede dag van te maken.
Als je dat nu al weet zorg je toch dat je het veranderd.. of wat is de reden dat je zo weinig eet?
Geniet er van!
Dani_ schreef:Dani_ schreef:Vandaag:
O: groene smoothie (spinazie, peterselie, appel, banaan, sinaasappel, chiazaad, lijnzaad, gojibessen en curcuma)
T: walnoten
L: twee zuurdesemboterhammen met houmous, rode paprika, tomaatje, komkommer en avocado. Paar rauwe worteltjes en nog wat walnoten.

Paardje_2009 schreef:Weer z`n slechte dag bij mij:
O: yoghurt met banaan en rozijnen
T: 1 mandarijn
L: 1 klein broodje
A: wss iets kleins
Als je dat nu al weet zorg je toch dat je het veranderd.. of wat is de reden dat je zo weinig eet?[/quote]

Paardje_2009 schreef:Laura1589 schreef:Tsjonge paardje, het is ook een kwestie van willen en jezelf een schop onder je kont geven. Het komt op deze manier nogal 'kijk-mij-eens-zielig-zijn' over..
Jij weet niet wat mijn thuis en school situatie is!
) , kiwiPaardje_2009 schreef:Laura1589 schreef:Tsjonge paardje, het is ook een kwestie van willen en jezelf een schop onder je kont geven. Het komt op deze manier nogal 'kijk-mij-eens-zielig-zijn' over..
Niemand zegt hier dat jij gezond MOET eten, maar daar kies je zelf voor. Horse_xx schreef:Laura1589 schreef:Tsjonge paardje, het is ook een kwestie van willen en jezelf een schop onder je kont geven. Het komt op deze manier nogal 'kijk-mij-eens-zielig-zijn' over..
Niemand zegt hier dat jij gezond MOET eten, maar daar kies je zelf voor.[/quote]danoesje schreef:Hier bij de toko net de chai latte gevonden. Ik helemaal blij, want dat leek me wel wat. Smaak: vanille-kaneel. Bleeeeh dat is me de calorietjes toch niet waard!
veel lekkerder en gezonder