Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Ieeeeehw.Ik vind dat ook zo vies he, als er appelschillen enzo in zitten.
SpikkelFire schreef:Heb je geen spuitzak zodat je het erop kunt spuiten? Anders smeren met een spateltje of mesje kan ook.
Miss_Blimm schreef:SpikkelFire schreef:Heb je geen spuitzak zodat je het erop kunt spuiten? Anders smeren met een spateltje of mesje kan ook.
Nou ik heb ze apart gebakken in de oven. Een uur. Maar ja nu was de onderkant hard, binnenkant lekker zacht hoor. Maar aangezien ik de cc niet plat genoeg heb gemaakt (wel met een broodplank erop geduwd) paste het er niet netjes op, van de twaalf maar twee redelijk gelukt. Nou ja...
Voor de volgende keer dus erop spuiten. Maar dan kan ik ze dus niet oplaten harden in de oven.
De cc zijn de moeilijkheid niet, dat basisbeslag lukt best wel goed. Alleen de vorm dus....
SpikkelFire schreef:Ik denk dat je eiwit dan niet lang genoeg geklopt is, dat moet wel ongeveer 10 minuutjes.Hopelijk gaat het volgende keer beter!
Ik ga zaterdag lekker op vakantie voor 3 weken en daarna is mn schoonzus jarig dus heb ik weer een leuk opdrachtje.