Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lucieluffer schreef:UMayDream schreef:Op de BBQ is banaan (nog in de schil, half opengesneden) met blokjes chocolade erin ook erg lekker
Ohja! Heb ik ook eens gehad!
Dan wel in aluminiumfolie! Jammie!
(heb er liever vegaburgers op dan groente)
dus dat je ze beter in de oven kan douwen
ik zit me wel rot te ergeren aan die hoeveelheden soja en maïs die naar de vee-industrie gaat...) 

Mar__ schreef:Hier ook vegaburgers ingeslagen
Ga het filmpje eens bekijken Appelmoes.
Stukje van het andere filmpje bekeken, nare omstandigheden voor die dieren
Heb van de week vegetarische pilav gemaakt en die was echt heel erg lekker
dat kan je zo dik maken als je zelf wil. Ik geef wel de voorkeur aan kookroom boven slagroom... Magrathea schreef:Ik gebruik altijd melk met bouillondat kan je zo dik maken als je zelf wil. Ik geef wel de voorkeur aan kookroom boven slagroom...
Uitje, knoflook, champignons, tijm, flinke scheut witte wijn en een flesje kookroom. Krijg er honger van
Lucieluffer schreef:Hoe doen de veganisten dit onder ons, het uit eten gaan?

ik denk er maar niet teveel bij na want dan kan ik beter ontslag nemen
Appelmoes_11 schreef:Lucieluffer schreef:Hoe doen de veganisten dit onder ons, het uit eten gaan?
Ehh... niet
Als vegetariër ging dat nog wel, maar als veganist is het echt bijna onmogelijk. Zelfs bij vegetarische restaurants moet je meestal een dag van tevoren doorgeven dat je veganistisch wil eten. Gelukkig had ik toch al een hekel aan uit eten gaan, je krijgt dan meteen porties waar je U tegen zegt en ik vind het meestal niet eens lekker... en veel te duur