Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had nog marsepein dus marsepeinen hartjes erop gedaan. Verder vrij inspiratieloos.
Had gehoopt nog wat noten te hebben om die er doorheen te gooien, maar helaas.. 
Ben benieuwd, uit zo'n pakje.
Des te meer van bakken!

Ben benieuwd. Heb een keer eerder de frosting gedaan, alleen dat 'drolletje/torentje' om het zo maar even te noemen, mislukt bij mij altijd
Birgit__ schreef:Hoi
Mag ik me hier ook melden? Ik bak al een lange tijd enorm graag. Alleen hou ik het meestal nog bij de 'simpele' dingen. Zoals gewoon taart (appel bijvoorbeeld) en cakejes.
Vandaag ga ik cupcakes maken met frosting. Heb gister bij de Pipoos kleurstof gehaald; roze en diep blauwBen benieuwd. Heb een keer eerder de frosting gedaan, alleen dat 'drolletje/torentje' om het zo maar even te noemen, mislukt bij mij altijd
Groot verschil met die uit het pakje van een aantal weken terug. Die van gister zijn ondertussen al op, die uit een pakje zijn uit ellende gewoon weg gegooit omdat ze te lang stonden. 
.
Heb net de bodem al gemaakt, scheelt morgen weer.
Laurabram schreef:Net bij Xenos geweest voor een cadeautje voor een vriendin. Hadden ze echt schattige suiker bloemetjes om cupcakes te versieren.

Voor de visite morgen, beetje jammer dat ik er dan niet ben.