Ik wilde er ook heen, maar denk dat ik beter niet kan gaan, uit zelfbescherming.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Werkt zo fijn en het wordt er heel mooi strak van. Ik smeerde eerst ook altijd af met botercreme, maar sinds ik een keer ganache heb geprobeerd wil ik niet meer anders
. En veel meer zooi dan met botercreme is het gelukkig niet, omdat ik de ganache een paar uur laat staan, en de taart dan insmeer, ipv hem te overgieten, want bij overgieten wordt het een vreselijke rotzooi vrees ik
.
Samantha_ schreef:O Mayo, dat klinkt alsof ik het ook niks vind. Ik ben wel eens op de 9maandenbeurs/huishoudbeurs geweest, werd daar op sommige stukken (vooral huishoudbeurs) gek van de drukte.
Mayo schreef:Ik ga dit jaar niet naar T&T, ik ben vorig jaar geweest en ik werd er helemaal gestoord van de drukte. Je bent een hele dag kwijt zowat en dat is niet door de hoeveelheid kraampjes, dat zijn er niet zo heel veel, maar het is een gekkenhuis en enorme prijsstunts ben ik niet tegen gekomen. Ik wilde echt serieus weg, terwijl ik in een taartenwinkel keer op keer langs een schap kan drentelen. Oh ja en je kan meestal nergens pinnen wat de nodige ongemakken opleverd. Ik heb letterlijk niks gekocht en dat wil wat zeggen.