Van de mini-tietjes (zijn echt heel leuk!) vind ik de glim-bh's het leukst .
Die zijn ook mijn favoriet. Zoals de bh er omheen valt, de kleur en de smaak! Sinds ik heb ontdekt dat verschillende merken fondant ook verschillende smaken hebben ben ik fan aan het worden van fondant
Lindas2
Geplaatst: 14-02-11 11:52
Zo.. weer bijgelezen, had 1.5 dag niet gekeken en gelijk een hoop pagina's verder!
Wat zijn er super creaties gemaakt! Had gezien dat je jarig was geweest astriidj, dus nog proficiat! Je had leuke taarten gemaakt! Ook nog leuk valentijnsboltaartje voorbij zien komen!
@ Falona (volgens mij ) ik vind die mini's echt super gaaf! Mag ik je kokos/ fluff idee gebruiken als inspiratie?
@ Ashley: Super gave taart! Alles nog goed gegaan met vervoeren?
Ik zal van de week even foto's uploaden van mn eigen creaties!
@Linda: natuurlijk mag dat, er is ondertussen al zoveel bedacht en uitgevoerd dat het haast onmogelijk is iets helemaal zelf te bedenken. Ik laat mij ook altijd inspireren door andere taarten en creaties. Een beetje van mezelf en een beetje van de rest van de taartenbakkers
Ja dat is natuurlijk ook zo! Maar dacht.. toch even informeren .
astriidj
Geplaatst: 14-02-11 13:16
Thanks iedereen voor de felicitaties
tesseke
Geplaatst: 14-02-11 13:17
Woohoo
Ik heb zaterdag een winkeltje in Turnhout gevonden met allemaal bakspulletjes en kleurstoffen (voornamelijk van Wilton). Moet ik niet via internet bestellen Ze geven er ook workshops, en deze zijn al volzet tot begin april.
Ik denk dat ik me eens ga inschrijven voor een workshop cupcakes decoreren. Maar heb dit eerder nog maar 1 x gedaan (de koekiemonsters).
LadyJ
Geplaatst: 14-02-11 14:22
Astriidj;
proficiat nog ben een aantal dagen heel druk geweest en nu op mijn werk dus kan alleen even bijlezen maar wilde je wel even proficiat wensen
Ik heb een kwarktaart in de koelkast staan voor vanavond. Aarbeiensmaakje en wat hoort daarbij????? Juist! Aardbeien in chocolade gedoopt.... die liggen te drogen op een rooster.
haha.... Ik heb een 3 gangen menu in elkaar gedraaid voor vanavond. Niet eens echt voor valentijn, maar afgelopen weken heb ik het zoooo druk gehad, oa met de verwaarloosde paarden in Broeksterwoude. Vriendlief lag regelmatig eerder op bed dan ik en ik ben behoorlijk afwezig geweest..... Daarom vanavond even tijd voor onszelf!
Zo...weer 1 klaar, deze moest vooral roze worden en beetje engelse klassieke stijl, met roosjes misschien? Pfff..dat vond ik lastig, want het is totaaaaal niet mijn smaak Dit heb ik er van gemaakt:
Ik vind hem toch goed geslaagd! Roosjes en strikken moet ik ook nog eens gaan proberen. Ik heb ook nog wel wat marsepein en fondant liggen die op moet, maar waar moet ik die taart kwijt?
Ik zat me trouwens net een beetje te vervelen dus bedacht ik me of ik een kostprijsberekening voor een taart kon maken. Blijkt nog lastiger dan ik dacht. Je zit met een aantal dingen (kleurstoffen, cutters, molds) die je niet aan een specifieke taart toe kunt wijzen, maar ze kosten wel geld. Ik ben benieuwd hoe de proffessionele taartenbakkers hier dat doen.
Monique1985
Geplaatst: 14-02-11 19:54
Mooie taarten hoor!
Dit is mijn bruidstaart Dit warem hun 'eisen'
Rood met wit, Roosjes, Namen, Topper en hartjes
De foto is in de avond gemaakt vandaar slechte kwaliteit!